Hvordan skape intern forankring og kultur for bærekraft?

Hvordan skape intern forankring og kultur for bærekraft?

01.05.2022

FINN.no er blitt kåret til best på omdømme- og bærekraft i flere målinger, blant annet Sustainable Brand Index 2022. Hvordan kommer de seg dit? Og hvordan får de med seg de ansatte på veien? Dette vil du få høre mer om på vår digitale samling 3. mai.

Vi får høre Guro Birkeland Tangen (senior kommunikasjonsrådgiver) og Frida Badenfors (ansvarlig for employer branding) i FINN.no. På denne samlingen skal vi bli kjent med de verktøyene bedriften bruker når de jobber internt for å lykkes med felles bærekraftsmål.

Vi skal også få møte Cecilie Hultmann, som har jobbet mange år internasjonalt med FNs bærekraftsmål gjennom FNs Global Compact. Hun har også lang fartstid i privat sektor med å implementere mål for bærekraft i private selskaper, gjennom DNV og NHO. For ett år siden startet hun som leder for bærekraft i Nortura. Selskapet har satt seg det hårete målet om å bli Norges mest bærekraftige matprodusent innen 2030, ved å bruke alle FNs 17 bærekraftsmål. Hvordan jobber Nortura for å få med seg 5000 ansatte og 17 100 eiere på denne jobben? 

Vi gleder oss til å lære! 

**

Green Network er en fagarena hvor vi samarbeider med de andre næringsforeningene for å bidra til økt grønn konkurransekraft for bedriftene. Sandefjordbedriften Evig Grønn AS er faglig ansvarlig for innholdet.

Webinaret er åpent for alle bedrifter, men krever påmelding.

Link til Teams møte finner du HER


Tilbake Lyst til å bli medlem?

Aktiviteter