• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Sandefjord Næringsforening

Sandefjord Næringsforening er en meget aktiv og sterkt voksende forening. Vi har over 450 medlemsbedrifter, og alle bransjer og alle kriker og kroker av storkommunen er representert.

Sandefjord Næringsforening (SNF) er en uavhengig og medlemseid forening som jobber til beste for næringslivet i regionen. Pr. januar 2018 er det over 450 medlemsbedrifter (se oversikt HER) og tre fulltidsansatte i foreningen, som opplever solid vekst og fremgang.

Interessert i medlemskap hos oss? Da går du HIT!

SNF er et godt etablert nettverk og en seriøs forening, hvor medlemmene står samlet bak ønsket om et fremtidsrettet og vekstkraftig næringsliv.

Foreningen har tre strategiske satsingsområder;
#1: Vi skal fremme næringsvekst.
#2: Vi skal bygge forretningsnettverk.
#3: Vi skal tilføre ny kunnskap.

Den viktigste aktiviteten i SNF, er kontakten med medlemsbedriftene. Vi har månedlige frokostmøter, fagsamlinger, lunsjmøter og andre små og store samlinger – som for eksempel høydepunktet Torpkonferansen på Park. I alt blir det nærmere 30 arrangementer i SNF-regi i løpet av 2017.

I tillegg kommer tett og god dialog med politikere, myndigheter og næringsforeninger og andre organisasjoner – både i forbindelse med aktuelle saker og gjennom deltakelse på konkrete møter. Vi er ikke minst aktive i sosiale medier, med jevnlige nyhetsbrev samt gjennom hyppig pressedekning, og er i det hele tattt en særdeles aktiv næringsforening.

Vi i SNF står også bak både Tenk stort, tenk Sandefjord-prosjektet og Gründeriet – begge deler sammen med Sandefjord kommune

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Apro Tele og Data AS