• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender

Ny jernbane, RPBA, frokostmøte, julebord, Gründeriet 2.0, Tenk stort (enda større!) og medlemsbedrift nr. 500; vi har en lang og variert to do-liste i julestria.

Sandefjord Næringsforening

Sandefjord Næringsforening er en viktig møteplass med høy aktivitet og stort engasjement. Det er mer enn 500 medlemsbedrifter i alle størrelser og fra alle bransjer i foreningen.

Sandefjord Næringsforening (SNF) er en uavhengig og medlemseid forening som jobber til beste for næringslivet i regionen. Pr. november 2018 er det over 500 medlemsbedrifter (se oversikt HER) og tre fulltidsansatte i foreningen.

Interessert i medlemskap hos oss? Da går du HIT!

SNF er et veletablert nettverk og en seriøs forening, hvor medlemmene står samlet bak ønsket om et fremtidsrettet og vekstkraftig næringsliv.

Foreningen har tre strategiske satsingsområder;
#1: Vi skal fremme næringsvekst.
#2: Vi skal bygge forretningsnettverk.
#3: Vi skal tilføre ny kunnskap.

Den viktigste aktiviteten i SNF er kontakten med medlemsbedriftene. Vi har månedlige frokostmøter, fagsamlinger, lunsjmøter og andre små og store samlinger – som for eksempel høydepunktet Torpkonferansen på Park hotell. I alt vil det være nærmere 30 arrangementer i SNF-regi i løpet av 2018.

I tillegg kommer tett og god dialog med politikere, myndigheter og andre næringsforeninger og organisasjoner – både i forbindelse med aktuelle saker og gjennom deltakelse på konkrete møter. Vi er aktive i sosiale medier, sender jevnlig ut nyhetsbrev, er godt synlige i mediebildet og er i det hele tattt en svært aktiv næringsforening.

SNF står bak både Tenk stort, tenk Sandefjord-prosjektet og Gründeriet – begge deler sammen med Sandefjord kommune og en rekke lokale bedrifter.

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender