Den digitale kunden før, under og etter kjøp!

Den digitale kunden før, under og etter kjøp!

  • Fagmøte

    Scandic Park Sandefjord

    20. August 2021, 8:00 - 10:00

  • Kun 80 plasser

Deltagerliste

Kundereisene våre blir stadig mer digitale. Vi handler både lokalt, nasjonalt og globalt. Endrede brukervaner gjør at varehandelen må omstille seg raskt.

Fagmøte for medlemmer av Sandefjord Næringsforening og Sandefjord Byen Vår

Hvordan skal varehandelen møte befolkningens digitale brukervaner med relevante og gode tilbud som sikrer gode opplevelser i alle ledd av kundereisen? Hvordan skal din virksomhet kunne eksperimentere med nye tilbud og konsepter og samtidig sikre lønnsom bunnlinje. Dette er den første av tre faglige samlinger under temaet "den digital kundereisen". Neste samlinger er 15. og 24. september.

Universitetslektor Geir Erik Gabrielsen tar for seg den digitale kundens kjøpsprosess og hva denne kunden lar seg påvirke av før, under og etter et kjøp. Dosent Jan Ivar Fredriksen forklarer hva omnikanal betyr og hva det innebærer å tilby omnikanal-løsninger for å imøtekomme den digitale kunden. Han peker på de største hindringene for å få dette til.

Geir Erik Gabrielsen er universitetslektor ved USN Handelshøyskolen og har bakgrunn fra ledende markedsføringsposisjoner i multinasjonale og norske selskaper som Coca-Cola, Ringnes og Lilleborg/Orkla, særlig rettet mot forbrukermarkedet. 

Jan Ivar  Fredriksen er dosent ved USN Handelshøyskolen og har lang fartstid  tilknyttet butikklederstudier i Norge, blant annet fra BI og USN.  I tillegg til sin akademiske bakgrunn har Jan Ivar  variert praksis fra både dagligvarehandel, faghandel, bank og helseforetak.

I samarbeid med forskere fra USN Handelshøyskolen og prosjektet VIVANT Digital som Sandefjord er partner i, tilbys en foredragsrekke med digitalisering av varehandel som tematikk, krydret med relevante eksempler og gode råd for din virksomhet, enten du driver eller er ansatt i en fysisk butikk, kjedebutikk eller nettbutikk. Foredragene kan også være nyttige for deg som jobber som konsulent mot ulike typer varehandelsvirksomheter eller om du er entreprenør eller gründer og søker ny inspirasjon. 

Aktiviteter