Foto: Pixabay
Å skape kultur for bærekraft!
01.05.2022
På dagens webinar i Green Network var temaet "Hvordan skape intern forankring og kultur for bærekraft?". Vi fikk høre interessante innlegg fra Finn.no og Nortura.
FINN.no er blitt kåret til best på omdømme- og bærekraft i flere målinger, blant annet Sustainable Brand Index 2022. Hvordan de har kommet seg dit, fortalte Guro Birkeland Tangen (senior kommunikasjonsrådgiver) og Frida Badenfors (leder for emmployer branding) i FINN.no om.
Se presentasjonen til Finn.no - HER.
Nortura har satt seg det hårete målet om å bli Norges mest bærekraftige matprodusent innen 2030, ved å bruke alle FNs 17 bærekraftsmål.På den reisen skal de få med seg 5 000 ansatte og 17 100 eiere. Cecilie Hultmann, som har jobbet mange år internasjonalt med FNs bærekraftsmål gjennom FNs Global Compact startet i Nortura for et år siden som leder for bærekraft.
Se presentasjonen til Nortura - HER.