Vårslepp i Sandefjord Næringsforening

Det er vår i lufta og vi bobler av energi. Se alle våre medlemsarrangementer i april!

April har lysere kvelder, høyere temperaturer og påskefri - men også flust av muligheter for medlemmene i Sandefjord Næringsforening. Vi startet allerede 2. april med storstilt frokostmøte på Oslofjord Convention Center (se referat HER), men du kan også finpusse på nettverksbyggingen, lære noe nytt og holde deg oppdatert på disse samlingene:

3. april

Mini-kurset «Fra ide til marked» går av stabelen på Gründeriet. Innovasjon Norge vil lære deg hvordan du kan teste og videreutvikle ideen din, se mer informasjon HER.

4. – 6. april

Det er igjen klart for vårens vakreste eventyr for oss i SNF; den årlige medlemsturen. Denne gangen tar vi med 40 SNF-ere til Krakow for nettverksbygging og faglig påfyll (turen er fullbooket).

10. april

Årets første fagsamling for SNF-medlemmer skjer også på Gründeriet. Temaet denne gangen er de nye skattereglene for naturalytelser, og du finner mer informasjon HER.

11. april

Beredskapsdagen 2019 arrangeres på Bakkenteigen, og årets tema er klimarisiko, bankberedskap og kommunikasjon. SNF er medarrangører, og du finner påmelding og informasjon HER.

25. april

Medlemsmassen i SNF vokser stadig, og en gang i halvåret inviterer vi nye medlemmer til lunsj og innføring om hvordan vi jobber. Du melder deg på HER.

26. april

Sandefjord kommune og Sandefjord Bredbånd planlegger å lage Norges smarteste gate, og vi i SNF er med på laget! Bli med på idédugnad på Gründeriet og spill inn forslag til apper og muligheter – mer info HER.