Tenk stort-prisen

Sammen med Sandefjord kommune og PwC etablerer vi nå Tenk stort-prisen. Foreslå en vinnerkandidat du også!

Det skjer utrolig mye bra i næringslivet i Sandefjord, og nå ønsker vi i SNF å gjøre litt ekstra stas på noen som virkelig fortjener det. Det gjør vi ved å etablere en Tenk stort-pris!

Målet vårt er å hedre en Sandefjords-bedrift som har utmerket seg positivt – for eksempel ved å satse på nye områder, investere i noe nytt eller oppnå noe spesielt. Prisen vil bli delt ut årlig, og årets kategori er «Årets modigste bedrift».

Nominer kandidater via vår webløsning HER!

Den første prisutdelingen vil finne sted på SNFs julefrokost 17. desember. Da vil en uavhengig jury ha gått gjennom alle innsendte forslag, før et finalefelt med 5 kandidater blir presentert av Sandefjords Blad og på våre websider.

Tidligere delte vi ut «Hjerte for byen»-prisen sammen med Byavisa og PwC, men denne kåringen døde ut for to år siden da Byavisa la ned sin virksomhet i Sandefjord. Nå er det på høy tid å etablere en ny pris.

– Det er nøyaktig fire år siden ordene «Tenk stort, tenk Sandefjord» ble ytret høyt for første gang, og siden har en rekke forskjellige markedsføringsaktiviteter funnet sted i regi av oss i SNF. Prosjektet bidrar til at bedriftene våre har hentet topp kvalifiserte medarbeidere og at nye virksomheter har etablert seg her. I tillegg er prosjektet med på å bygge stolthet og kunnskap lokalt, og nå synes vi at en Tenk stort-pris er et naturlig neste steg i arbeidet vårt, sier prosjektleder Henrik Sandvik.