Spennende historietime om Korona-sjokket

Torsdag 16. april fikk vi servert en interessant og usminket fremstilling av økonomisk utvikling i lys av Korona-pandemien, fra sjeføkonom Jan Ludvig Andreassen. Du kan se hele webinaret i opptak her.

Korona-krisen er et sjokk for økonomien. Et høyt antall permitteringer, konkurser og usikkerhet preger både små og store bedrifter. På vårt webinar 16. april 2020 holdt den dyktige sjeføkonomen Jan Ludvig Andreassen fra Eika Gruppen et svært interessant foredrag; blant annet om hvordan store begivenheter har preget oss opp gjennom historien og hvordan han ser på utviklingen i rente-, olje- og eiendomsmarkedet.

Du kan presentasjonen til Jan Ludvig ved å klikke på DENNE LINKEN. Webinaret ble tatt opp i sin helhet, og du kan se opptaket HER.

Vi i Sandefjord Næringsforening arrangerer jevnlige webinarer om relevante temaer i denne perioden. Du holder deg oppdatert om programmet ved å klikke HER. Våre foregående webinarer finner du samlet på ett sted HER.