Gründeriet

På Gründeriet midt i Sandefjord sentrum tilbys bedriftsetablerere et tilholdssted med alt de trenger - og mer til!

Vi i Sandefjord Næringsforening er opptatt av å bevare gründerkulturen i byen vår har, og høsten 2015 utredet vi derfor muligheten for å etablere et gründerhus. Co-workingspaces og etablererer fellesskap popper opp over hele landet, og vi ville ikke være noe dårligere.

Derfor har vi etablert Gründeriet i samarbeid med Sandefjord kommune og med hjelp fra en rekke små og store lokale bedrifter. Gründeriet skal være en arena for bedriftsetablerere i alle aldre og fra alle bransjer, og tanken er at gründerne i dette miljøet skal ha god nytte av hverandre og av fellesskapet.

Vi vil tilby gründerne et egnet tilholdssted med sterkt faglig miljø, en rådgivende mentorordning, godt samhold og hyppige erfaringsutvekslinger – alt sammen i inspirerende omgivelser med gunstig husleie og sentral beliggenhet midt i Sandefjord sentrum.

Flere opplysninger og kontaktinformasjon finner du HER.