Oppdatering om kontantstøtten

På vårt andre webinar 16. april forklarte to eksperter fra PwC hvordan Korona-rammede bedrifter bør gå fram for å søke om kontantstøtte. Se webinaret i sin helhet her!

Mange bedrifter opplever betydelige omsetningstall i disse Korona-tider, og myndighetene har strukket ut en hånd. Den såkalte kontantstøtteordningen er ennå ikke 100 prosent avklart og detaljene er dermed ikke på plass, men dreier seg i hovedsak om at bedrifter som opplever store inntektsfall på grunn av pandemien i seg selv og/eller myndighetenes smittevernstiltak kan søke om dekning av visse faste kostnader.

16. april arrangerte vi i Sandefjord Næringsforening webinar sammen med PwC om dette temaet. Foredragsholdere var Morten Ness og Martin Spillum, og Powerpoint-presentasjonen deres kan du se gjennom HER. Du kan også finne en digital brosjyre ved å klikke på DENNE LINKEN. Webinaret ble tatt opp i sin helhet, og du kan se det HER.

Vi i Sandefjord Næringsforening arrangerer jevnlige webinarer om relevante temaer i denne perioden. Du holder deg oppdatert om programmet ved å se kalenderen vår HER. Opptak av alle våre foregående webinarer finner du samlet HER.