• Andre eksterne representasjoner

Sandefjord Næringsforening er representert i Sandefjord Næringsforum med styreleder Ingelise Holland Schliekelmann. Her møter også styrelederne for Sandefjord Byen Vår og Sandefjord Håndverks- og Industriforening, samt ordføreren og rådmannen fra kommunen.

• Kontaktforum

Kontaktforum består av følgende deltakere: Tore Hansen, Larvik Næringsforening Petter A. Christoffersen, Sandefjord Næringsforening Heidi Skjeggerød, Tønsberg Næringsforening Heidi Sæther Hauge, Horten Naringsforening Kristin Saga, NHO Vestfold Lisbeth Thuve, Næringslivskoordinator Stat/Næringsliv

• Brukerfora i Vestfold

Brukerfora ble etablert etter initiativ fra Fylkesmann Mona Røkke for å bedre kommunikasjonen mellom staten og næringslivet i Vestfold. Følgende er SNFs representanter i statlige brukerfora i Vestfold: Brukerforum Statens Vegvesen Erik Marheim, Jotun Brukerforum Areal Lasse Skjelbred, Sandefjord Boligbyggelag Brukerforum Beredskap Anne Lindalen Stenerud, Pronova Biocare Brukerforum NAV Anne Gro Mayca, Jotun Brukerforum Arbeidstilsynet Anna Jensen, Malermestrene Jensen Brukerforum Skatteetaten, Skatt Sør Odd Gleditsch, Tenden advokatfirma Brukerforum Politiet Sandefjord Espen Thorbjørnsen, VestCap