God sommer alle sammen!

Etter tre måneder i styret er jeg mektig imponert over aktiviteten i foreningen. Dette er VIRKELIG «Byens viktigste møteplass»!

Jeg opplever at stemningen blant foreningens medlemmer er veldig positiv, og at vi alle er flinke til å være interesserte i hverandre og ikke minst til å «heie på hverandre». Vi blir stadig bedre kjent  og jeg ser at dette gir grobunn for økt samspill og læring mellom bedrifter i nærområdet. Det er veldig bra. Vår stadig økende medlemsmasse er et tydelig bevis på at vi er en attraktiv forening. Jeg er stolt av å være en del av den!

Marit og Henrik gjør en fantastisk jobb, og vi kan se tilbake på et halvår med mange aktiviteter for foreningens medlemmer. De har med entusiasme og stålkontroll gjennomført interessante frokostmøter og tilbudt arenaer for faglig og personlig utvikling. Det er fortsatt viktig for oss at vi i tillegg til å lage gode sosiale treffsteder også legger til rette for erfaringsutveksling og kompetanseutvikling. Vi er overbevist om at dette vil være viktige virkemidler for videre vekst i næringslivet i Sandefjord (og kanskje også i Vestfold?).

Jeg er veldig glad for tilliten jeg er blitt vist, og at jeg får være en del av et mulighetsorientert og engasjert styre med bred og god kompetanse. Vi har en spennende høst foran oss med mange planlagte arrangementer og aktiviteter, og jeg vil nevne noen;

Grenseløse muligheter har fått en flott start med solid støtte i næringslivet og kommunen. Vi er nå over i den kreative fasen før igangsetting til høsten, og gleder oss til å «sette Sandefjord på kartet».

Vi jobber videre med å utrede behov for et gründerhus i Sandefjord, og vi er rede til å bidra til å skape et givende felleskap som bidrar til økt etablering og vekst.

Vi kan love dere et sterkt program på Torp-konferansen (7. oktober), og håper å se dere der!

Ellers har vi planlagt mange interessante frokostmøter, utviklende fagsamlinger og sosiale arrangementer framover. Vel møtt!

På vegne av styret vil jeg takke Marit og Henrik for sin entusiasme og sitt engasjement. Dere gjør en fantastisk innsats for foreningens medlemmer, tusen hjertelig takk!

Og til alle medlemmer; jeg ønsker dere en avslappende og hyggelig sommer! Jeg ser fram til å treffe dere på våre arrangementer til høstenJ