• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Personvern

Sandefjord Næringsforening (SNF) er en uavhengig og medlemseid forening som jobber til beste for næringslivet i regionen. For å kunne kommunisere med våre medlemmer har vi medlemslister og mail lister hvor personopplysninger som e-post og mobilnummer er lagret.

Innholdsfortegnelse

1. Formålet med å samle inn personopplysninger
2. Hvilke opplysninger samles inn
3. Hvordan bruker SNF dine opplysninger
4. Hvem deler SNF opplysninger med (utlevering)
5. Hvem behandler dine opplysninger (databehandlere)
6. Sikkerhet
7. Sosiale medier
8. Endringer
9. Dine rettigheter

1. Formålet med å samle inn personopplysninger.

Formålet med at SNF samler inn personopplysninger som e-post og mobilnummer er for å kunne sende medlemmene av SNF invitasjon til arrangementer, annen relevant informasjon, samt nyhetsbrev, et visst antall ganger i året. På SMS sender vi ut påminnelser til arrangementer medlemmene har meldt seg på, i en del tilfeller.

Behandlingen av opplysningene om deg bygger på samtykket du har gitt og blir behandlet i henhold til personopplysningsloven, EUs forordning for personvern, bokføringsloven og eventuelle andre relevante lover.

Etter personopplysningsloven har SNF rollen som behandlingsansvarlig. Utleveres opplysninger om deg til SNF sine tjenesteleverandører, vil tjenesteleverandøren være databehandler for disse opplysningene.

2. Hvilke opplysninger samles inn

3. Hvordan bruker SNF dine opplysninger

SNF bruker opplysningene for å sende deg invitasjoner, nyhetsbrev og kommunikasjon i tråd med de samtykker du har gitt. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket ditt, og vi vil da slette de opplysninger som ble lagret i tilknytning til det aktuelle samtykket.

Dersom du melder deg ut, slettes alle opplysninger om deg utover de opplysninger som bokføringsloven krever lagret.

4. Hvem deler SNF opplysninger med (utlevering)

SNF får ofte henvendelser når det gjelder å bruke foreningens nettverk for å distribuere invitasjoner til eksterne arrangementer. Styret er svært restriktive med å etterkomme slike forespørsler fordi mail fra foreningen ikke skal bli så massiv at den blir oppfattet som søppelpost. Styret har derfor laget retningslinjer for bruk av vårt mailsystem.

Informasjon om medlemmene i SNF ligger åpent i vår medlemsoversikt på hjemmesidene. Informasjonen dekker bedrift og kontaktperson, men ikke mailadresse.

Personopplysninger kan deles med SNF sine tjenesteleverandører. Eksempler er utvikling av digitale tjenester hos Emagine. Lagring av medlemslister på sharepoint /office 365 (via leverandør Så Lett Data AS). Etter personopplysningsloven kalles slik deling for utlevering. Da er SNF sin tjenesteleverandør behandlingsansvarlig, og kan behandle opplysningene dine ut fra samtykkene du har gitt.

5. Hvem behandler dine opplysninger (databehandlere)

Flere selskaper bidrar i å behandle medlemsopplysninger. Etter personopplysningsloven er slike selskaper databehandlere og behandler opplysninger etter instruksjoner gitt av administrasjonen i SNF i henhold til databehandleravtaler med SNF.

Følgende selskap er sentrale når dine opplysninger behandles:

• Emagine AS for lagring av medlemssøknader, samtykke, analyse, e-postutsending av invitasjoner/nyhetsbrev, drift av nettsider og underliggende datasystemer mm.
  • Link Mobility AS for SMS-utsending
  • Azets AS for fakturering
  • Easy Web for Gründeriet
  • Så Lett Data As – office 365 og sharepoint (lagring av medlemslister)

6. Sikkerhet

Nettstedet benytter SSL-sertifikat (for HTTPS). Dette sertifikatet har A-rating, og sikrer blant annet kommunikasjonen mellom nettstedet og besøkende slik at ingen skal kunne lese eller endre på informasjon som utveksles. I tillegg sikrer dette identitet til nettstedet. Servere driftes hos driftspartner der det gjøres nødvendige oppdateringer og sikkerhetstiltak.

7. Sosiale Medier

8. Endringer

SNF kan endre samtykkevilkår og personvernerklæring for å følge nye rettslige krav, og på grunn av endringer i vår egen praksis for innsamling og behandling av personopplysninger. Ved endringer som krever samtykke vil du få beskjed om dette via epostadressen du har registrert hos oss.

9. Dine rettigheter

Lagrede opplysninger kan du få ved å ta kontakt med administrasjonen i SNF.

Er du uenig i hvordan vi behandler dine personopplysninger, eller har spørsmål til behandlingen, kan du sende e-post til post@sandefjordnaringsforening.no og merke den med "Personopplysninger".

SNF Administrasjonen

E-post: post@sandefjordnaringsforening.no

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Eiendomsmegler Krogsveen

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Norway Power Yoga AS