• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender

Ny jernbane, RPBA, frokostmøte, julebord, Gründeriet 2.0, Tenk stort (enda større!) og medlemsbedrift nr. 500; vi har en lang og variert to do-liste i julestria.

Personvern

Sandefjord Næringsforening (SNF) er en uavhengig og medlemseid forening som jobber til beste for næringslivet i regionen. For å kunne kommunisere med våre medlemmer har vi medlemslister og mail lister hvor personopplysninger som e-post og mobilnummer er lagret.

Policy om utsendelser

SNF får ofte henvendelser når det gjelder å bruke foreningens nettverk for å distribuere invitasjoner til eksterne arrangementer. Styret er svært restriktive med å etterkomme slike forespørsler fordi mail fra foreningen ikke skal bli så massiv at den blir oppfattet som søppelpost. Styret har derfor laget retningslinjer for bruk av vårt mailsystem.

Felles arrangementer

SNF ønsker å bruke den kompetanse som finnes blant medlemmene. Dette gjelder spesielt for temaer som anses å ha allmenn interesse for medlemsbedriftene.
    Det er ønskelig å avholde foreningens møter hos medlemsbedrifter, og vertskapsbedriften vil ved slike arrangementer ha anledning til en kort presentasjon av sin bedrift.

Styret oppfordrer medlemsbedrifter til å være vertskap for foreningens frokostmøter. Ta kontakt med oss på Sandefjord Næringsforening

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender