• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Personvern

Sandefjord Næringsforening (SNF) er en uavhengig og medlemseid forening som jobber til beste for næringslivet i regionen. For å kunne kommunisere med våre medlemmer har vi medlemslister og mail lister hvor personopplysninger som e-post og mobilnummer er lagret.

Policy om utsendelser

SNF får ofte henvendelser når det gjelder å bruke foreningens nettverk for å distribuere invitasjoner til eksterne arrangementer. Styret er svært restriktive med å etterkomme slike forespørsler fordi mail fra foreningen ikke skal bli så massiv at den blir oppfattet som søppelpost. Styret har derfor laget retningslinjer for bruk av vårt mailsystem.

Felles arrangementer

SNF ønsker å bruke den kompetanse som finnes blant medlemmene. Dette gjelder spesielt for temaer som anses å ha allmenn interesse for medlemsbedriftene.
    Det er ønskelig å avholde foreningens møter hos medlemsbedrifter, og vertskapsbedriften vil ved slike arrangementer ha anledning til en kort presentasjon av sin bedrift.

Styret oppfordrer medlemsbedrifter til å være vertskap for foreningens frokostmøter. Ta kontakt med oss på Sandefjord Næringsforening

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Tilbud på trykktesting fra Termoenergi

Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke