• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Tenk stort, tenk Sandefjord

Vi står bak omdømmeprosjektet Tenk stort, tenk Sandefjord sammen med Sandefjord kommune. Målet er å sette byen vår på kartet – bli med!

Med Tenk stort, tenk Sandefjord viser vi frem både næringslivet og det gode livet her i Sandefjord. Her kan du få både spennende jobb og et rikt liv - med alt fra sjø og skjærgård, ferge og flyplass, kulturelle høydepunkter og kvalitetsrike kjøkken.

Til grunn for all vår kommunikasjon ligger imidlertid at alle trenger en jobb. Fokus nr. én for oss er følgelig å presentere de spennende bedriftene – små og store, i alle bransjer – som finner her i Nye Sandefjord. Vi er ganske sikre på at den nyslåtte storkommunen har mer å by på dette området enn du er klar over:-)

Alt dette og mer til kan du lese om på prosjektets egne websider. Du kan følg oss på Facebook, LinkedIn og Instagram, samt se noen filmer på vår YouTube-kanal.

Og husk; registrer deg for å motta nyhetsbrev. Så holder du deg oppdatert:-)

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Det Gamle Røgeri AS

Sandefjord Minigolfklubb