Meld deg inn i dag!

Som medlem i Sandefjord Næringsforening får du og din bedrift innpass i en viktig møteplass med høy aktivitet og stort engasjement!

Sandefjord Næringsforening jobber for og med næringslivet, driver egne prosjekter som Gründeriet og Tenk stort, tenk Sandefjord og er en viktig møteplass for medarbeidere i små og store bedrifter i Sandefjord.

Pr. januar 2019 har vi mer enn 500 medlemsbedrifter fordelt på alle bransjer – og vi håper at din bedrift også vil bli med!

Årsavgiften for medlemskap avhenger av bedriftens omsetning:

Les mer om medlemsskap i Sandefjord Næringsforening HER.

Det tar 1 minutt å fylle inn skjemaet nedenfor - gjør det i dag! :-)

PS!
Har du problemer med å få sendt inn skjemaet? Prøv en annen nettleser.

Bildet viser administrasjonen og styret i Sandefjord Næringsforening. Fra venstre Henrik Sandvik (markedsansvarlig), Mona Visted (administrasjonsmedarbeider), Morten Gran (styreleder fra Grans Bryggeri), Kari-Ellen Liverød (styremedlem fra Jotun), Hans Viggo Nielsen (styremedlem fra Hasås), Marit Sagen Gogstad (daglig leder), Birgitte Feen (styremedlem fra Sparebank 1 Regnskapshuset Buskerud Vestfold), Tine Kleive-Mathisen (styremedlem fra Torp Sandefjord lufthavn) og Tor Anthon Christiansen (varamedlem fra Sands). Foto: Marte Haraldsen

Innmelding

Felter merket med * er påkrevd