• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Meld deg inn i dag!

Som medlem i Sandefjord Næringsforening får du og din bedrift innpass i en viktig møteplass med høy aktivitet og stort engasjement!

Sandefjord Næringsforening jobber for og med næringslivet, driver egne prosjekter som Gründeriet og Tenk stort, tenk Sandefjord og er en viktig møteplass for små og store bedrifter i Sandefjord.

Pr. 20. august 2018 har vi 480 medlemsbedrifter fordelt på alle bransjer – og vi håper at din bedrift også vil bli med!

Årsavgiften for medlemskap avhenger av bedriftens omsetning:

Les mer om medlemsskap i Sandefjord Næringsforening HER.

Det tar 1 minutt å fylle inn skjemaet nedenfor - gjør det i dag! :-)

PS!
Har du problemer med å få sendt inn skjemaet? Prøv en annen nettleser.

Bildet viser administrasjonen og styret i Sandefjord Næringsforening. Fra venstre Henrik Sandvik (markedsansvarlig), Mona Visted (administrasjonsmedarbeider), Morten Gran (styreleder fra Grans Bryggeri), Kari-Ellen Liverød (styremedlem fra Jotun), Hans Viggo Nielsen (styremedlem fra Hasås), Marit Sagen Gogstad (daglig leder), Birgitte Feen (styremedlem fra Sparebank 1 Regnskapshuset Buskerud Vestfold), Tine Kleive-Mathisen (styremedlem fra Torp Sandefjord lufthavn) og Tor Anthon Christiansen (varamedlem fra Sands). Foto: Marte Haraldsen

Felter merket med * er påkrevd

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Bedriftidretten i Vestfold