Meld deg inn i dag!

Som medlem i Sandefjord Næringsforening får du og din bedrift innpass i en viktig møteplass med høy aktivitet og stort engasjement!

Sandefjord Næringsforening jobber for og med næringslivet, driver egne prosjekter som Gründeriet og Tenk stort, tenk Sandefjord og er en viktig møteplass med godt over 30 arrangementer i året (akvititetskalenderen vår finner du HER). Vi samarbeider også tett med kommunen og andre offentlige instanser, og er en viktig stemme for næringslivet i regionen.

Vi har 540 medlemsbedrifter i alle bransjer og størrelser – og vi håper at din bedrift også vil bli med! Du kan lese mer om medlemsskap i Sandefjord Næringsforening HER

Årsavgiften for medlemskap avhenger av bedriftens omsetning:

* Politiske partier / utdanningsinstitusjoner - antall deltakere pr. arrangement for assosierte medlemmer begrenses til 2. Ved flere faktureres kr 400,- pr. person/frokostmøte.

Vi tilbyr også studentmedlemskap ta kontakt på post@sandefjordnaringsforening.no dersom du ønsker å melde deg inn som student.

Det tar 1 minutt å fylle inn skjemaet nedenfor - gjør det i dag! :-)

PS!
Har du problemer med å få sendt inn skjemaet? Prøv en annen nettleser.

Foto: Heimar Design

Innmelding

Felter merket med * er påkrevd