Meld deg inn i dag!

Som medlem i Sandefjord Næringsforening får du og din bedrift innpass i en viktig møteplass med høy aktivitet og stort engasjement!

Sandefjord Næringsforening jobber for og med næringslivet, driver egne prosjekter som Gründeriet og Tenk stort, tenk Sandefjord og er en viktig møteplass med godt over 30 arrangementer i året (akvititetskalenderen vår finner du HER). Vi samarbeider også tett med kommunen og andre offentlige instanser, og er en viktig stemme for næringslivet i regionen.

Pr. 20. juni 2019 har vi cirka 520 medlemsbedrifter fordelt på alle bransjer – og vi håper at din bedrift også vil bli med! Du kan lese mer om medlemsskap i Sandefjord Næringsforening HER.

Årsavgiften for medlemskap avhenger av bedriftens omsetning:

Det tar 1 minutt å fylle inn skjemaet nedenfor - gjør det i dag! :-)

PS!
Har du problemer med å få sendt inn skjemaet? Prøv en annen nettleser.

Bildet viser styret i Sandefjord Næringsforening 2019/2020. Fra venstre Kari-Ellen Liverød (styrets nestleder, Jotun), Morten Gran (styreleder, Grans Bryggeri), Hans Viggo Nielsen (styremedlem, Hasås), Marthe Bjørnstad (styremedlem, HLO revisjon & rådgivning), Pia Bjørntvedt Wøllo (varamedlem, Berg Allum Consulting) og Tine Kleive-Mathisen (styremedlem, Torp Sandefjord lufthavn). Styremedlem Tor Anthon Christiansen (Sands) var ikke til stede da bildet ble tatt. Foto: Henrik Sandvik

Innmelding

Felter merket med * er påkrevd