Nytt SNF-tilbud; bli en bedre selger!

I samarbeid med NOR Selection starter vi opp et ettårig salgskurs innen salg og service for ansatte i relevante posisjoner.

Med midler fra Kompetanse Norge og i samarbeid med vår medlemsbedrift NOR Selection, etablerer vi et 130 timers kurs for personer som jobber i salgs- og resepsjonistfaget (kursdeltakeren må være ansatt i en SNF-medlemsbedrift).

Undervisningen vil foregå i våre lokaler på Gründeriet i Sandefjord sentrum, mer informasjon kommer i løpet av høsten, oppstart jan 2020. Vi har et begrenset antall plasser, så her vil førstemann til mølla-prinsippet gjelde.

HVA: Kurs for SNF-medlemmer
MÅLGRUPPE: Ansatte som ønsker å styrke sin kompetanse innen salg og service
KURSPERIODE: Oppstart januar 2020.
HVOR: Gründeriet, Dronningens gate 5-7, 3211 Sandefjord
MER INFORMASJON: Vibeke Dokksæter Horn, vdh@norselection.no, mobil 926 58 786

Det overordnede målet med kurset er å gi bedriften økt lønnsomhet, og det skal skje gjennom å styrke de ansattes kompetanse rundt utvalgte fokusområder. Vår dyktige kursholder Vibeke Dokksæter Horn (bildet over) fra NOR Selection vil ta kursdeltakerne gjennom et intensivt og innholdsrikt program, og ved endt kursperiode vil de være klare og motiverte til å fullføre en teorieksamen – enten i salgs- eller resepsjonistfaget. Dette er for øvrig et kurs som er «et skritt på veien til fagbrev», så kurset vil ikke ta for seg den praktiske fagprøven.

Eksempler på områder som vil bli berørt på kurset:

* Grunnleggende økonomi.
* Budsjettarbeid
* Salg over sosiale medier
* Priser og kostnader
* Utarbeidelse av skriftlig materiell
* Produktivitetsvekst (gjennom fokus på motivasjons- og trivselsfaktorer)

(Illustrasjonsfoto fra www.rawpixel.com)