• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Tradisjonsrikt på Park

Tradisjonene sto som vanlig i fokus på SNFs 44. generalforsamling onsdag, men vi ønsket også tre nye fjes velkommen til vårt styre.

70 medlemmer fra Sandefjord Næringsforening tok turen til Scandic Park hotell og den tradisjonsrike generalforsamlingen onsdag 16. mars. Det ble en hyggelig kveld med alt som hører til, der det ikke minst ble gjennomført noen endringer i styret.
Morten Gran (Grans Bryggerier), Knut A. Glenna (Kongsberg Maritime Engineering) og Frode Løvmo (Hoff Interiør & Håndverk) rykker nå inn og overtar etter Pål Badski (Hjertnes Eiendom), Roar Kaupang (Sparebank 1) og Jon Øyvind Hansen (CSD Protecting & Sealing Systems).
Gran og Glenna går inn som faste styremedlemmer, mens Løvmo blir varamedlem. Vi ønsker alle tre hjertelig velkommen, og gleder oss til å bli bedre kjent med og samarbeide med dere fremover.

Samtidig vil vi benytte anledningen til å sende en stor takk til de avtroppende styremedlemmene. Pål og Roar har vært med oss i henholdsvis tre og fem år, mens Jon har sittet som varamedlem i ett år. Alle har vært engasjerte, positive og bidratt mye, og dere har vært til stor hjelp for Marit og Henrik i ulike sammenhenger.
Vel blåst! Vi håper dere fortsetter å delta på arrangementene i næringsforeningen.
Det er verdt å nevne her at selv om administrasjonen har vokst til to heltidsansatte – og følgelig er mindre «styrestyrt» enn tidligere – er et kompetent og engasjert styre med medlemmer fra ulike bransjer veldig viktig. Vi er derfor svært fornøyd med at vi nok en gang har med oss en godt sammensatt styringsgruppe.

Styreleder Ingelise Schliekelmann var dessverre forhindret fra å komme, men nestleder Espen Thorbjørnsen ledet selve årsmøtet. Daglig leder Marit Sagen Gogstad gikk gjennom årsberetningen, mens markedsansvarlig Henrik Sandvik informerte om Grenseløse muligheter.
Espen tok så forsamlingen gjennom hovedpunktene i regnskapet, før valgkomité-medlem Hans Jørgen Ormar fra Handelsbanken presenterte komiteens innstilling. Denne ble godkjent ved akklamasjon.
Etter den formelle delen, som ble unnagjort på planlagt tid og til punkt og prikke, var det klart for aperitiff etterfulgt av middag i Galleriet.

Den tradisjonelle torskemiddagen er et høydepunkt for mange, og kjøkkenet på Park serverte som alltid to runder med absolutt strålende mat.
Aller først ønsket imidlertid Marit og Henrik velkommen til bords, og de benyttet blant annet anledningen til å innrømme at ikke alt går som planlagt:-)
I tillegg fikk Pål Badski og Roar Kaupang (Jon Øyvind Hansen var forhindret fra å komme) gaver, blomster og noen velvalgte ord med seg på vei ut av styret.
Det var en stor glede for oss at en av nestorene i næringsforeningen, Ola Saltrøe, takket ja til å holde middagstalen. Ola besitter mye interessant kunnskap om byen vår, næringslivet her og livet for øvrig, og han rundet av middagen på en flott måte.
Til slutt oppsøkte noen hotellbaren på Park, for så å ta turen over parken til Gran Bar, som hadde sin «Gran Opening» denne kvelden. Det var et hyggelig bekjentskap og en trivelig avslutning på vår generalforsamling.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Eiendomsmegler Krogsveen

Medlemstilbud på forsikringsløsning