Tilbake fra Korona-krisen!

På vei inn i sommeren står bedriftene med ulike utfordringer. På vårt webinar fredag 12. juni tok Deloitte for seg forskjellige scenarier om håndtering av ansatte, og du kan se opptaket i sin helhet her.

Samfunnet rundt oss viser tegn til å åpne opp igjen etter nedstengningen rundt Korona-pandemien, men mange virksomheter støter nå på nye utfordringer. Hvordan ta permitterte medarbeidere tilbake i full jobb? Hvordan gå frem hvis det er behov for oppsigelser?

Disse og andre problemstillinger knyttet til det å komme tilbake i normal fart, var tema på vårt webinar fredag 12. juni. Advokatene Henriette Breilid, Kjetil Mogård Bergem og Avesta Gåskjønli fra vår medlemsbedrift Deloitte var våre dyktige foredragsholdere denne dagen, og vi vil dele presentasjonen deres her på siden så raskt som mulig.

Webinaret ble tatt opp i sin helhet, og du kan se det i opptak ved å følge DENNE LINKEN. Du kan også se våre foregående webinarer i opptak ved å klikke HER.

Vi i Sandefjord Næringsforening gleder oss til vi selv kan vende tilbake til normalen; med blant annet fysiske samlinger av SNF-medlemmer. Du holder deg oppdatert om programmet vårt ved å klikke HER.