Spennende mobilreise til frokost

OneCall-gründer og mobilprofil Øistein Eriksen var den inspirerende hovedretten på vårt frokostmøte 28. oktober. Vi tar smittevern på alvor, og det var stor stas å treffe så mange glade medlemmer.

Webinarer er vel og bra, men det er noe eget med fysiske samlinger. Gleden var derfor stor da vi kunne invitere medlemmene våre til frokostmøte på Scandic Park Sandefjord i dag morges.

De ansatte på hotellet har full kontroll og smittevernstiltakene ble fulgt til punkt og prikke; det var god avstand mellom stolene, ingen pause og rikelig med anti-bac - for å nevne noe.

Vi satte grensen på 120 deltakere, og arrangementet ble fullbooket en god stund før fristen løp ut. Situasjonen rundt Covid-19 endrer seg fra dag til dag, men det er helt tydelig at mange ønsker å møte hverandre også i den tiden vi er inne i nå.

Dagrunn Anholt og Øyvind Angeltveit åpnet det hele, og satte stemningen med sin lille smakebit på juleshowet «Love me Tinder», som skal gå på Park i november og desember. Det var en frisk og festlig start på frokosten!

Vår daglige leder Ingebjørg Tollnes ønsket velkommen, og informerte om noe av det som foregår hos oss i SNF. Det er høy aktivitet og mye på gang også i disse usikre tider – med både digitale og fysiske arrangementer – og ikke minst skal vi snart dele ut Tenk stort-prisen 2020. Du nominerer din favorittbedrift ved å gå inn HER.

Vår vertskapsbedrift i dag var mobilselskapet Release. Frontfigur her er tidligere Onecall-profil og -gründer Øistein Eriksen, og det var en fornøyelse å høre om tiden som utfordrer, bajas og mygg (Øisteins egne ord) i mobilbransjen opp gjennom årene.

Det er gøy at en slik aktør nå tar sats med nye utfordringer i Sandefjord, og ikke minst befriende å høre om et team som har tatt sjanser, skilt seg ut og vært impulsive – og attpåtil lykkes!

Takk igjen til Release, Scandic Park Sandefjord og deltakerne for fyldig frokostpose, interessant innlegg, gode samtaler og en hyggelig start på dagen :-)