Ta vare på ansatte med økonomiske bekymringer!

Torsdag 30. april var økonomiske bekymringer hos medarbeidere temaet for vårt webinar med Beate Engelschiøn fra NAV Sandefjord. Du kan se presentasjonen hennes og hele sendingen i opptak her.

Økonomiske bekymringer påvirker oss mennesker på flere måter, og i disse Korona-tider er det mange som kjenner på usikkerhet og frykt. Dette er et tabubelagt område som kan få store konsekvenser.

På vårt webinar torsdag 30. april fortalte økonomisk rådgiver Beate Engelschiøn fra NAV Sandefjord hvordan du som bedriftsleder fanger opp medarbeidere som sliter og hvordan du kan hjelpe dem ut av problemene. Powerpoint-presentasjonen hennes kan du se ved å klikke på DENNE LINKEN - her ligger også kontaktinformasjon til Beate. Webinaret ble tatt opp i sin helhet, og du kan se opptaket HER.

Vi i Sandefjord Næringsforening arrangerer jevnlige webinarer om relevante temaer for medlemsbedriftene våre, og du finner programmet ved å klikke HER. Alle våre foregående webinarer finner du HER.