Slik får du styring på likviditeten!

115 næringsdrivende deltok på vårt webinar om likviditetsstyring og kostnadskutt torsdag 19. mars. Økonomisk kontroll og oversikt blir avgjørende i tiden som kommer, og du kan se hele webinaret her!

Etter utbruddet av Korona-viruset, har vi i SNF tatt i bruk digitale verktøy for å spre kunnskap og være relevante for medlemmene våre. Torsdag morgen arrangerte vi webinaret «Likviditetsstyring i krisetider» sammen med PwC. God likviditetsstyring og kostnadskontroll vil være helt avgjørende i tiden som kommer, og partnerne Per Wollebæk og Morten B. Ness fra PwC bidro med innlegg, råd og diskusjon.

Hvis du ikke hadde anledning til å følge webinaret live eller ønsker å se og høre det igjen; KLIKK PÅ DENNE LINKEN!

///

Vi i SNF har som ambisjon å arrangere minst to webinarer i uka om relevante temaer. Vi vil koble inn flinke fagfolk fra medlemsbedriftene våre, og det neste er med Tenden Advokatfirma fredag 20. mars kl. 10:00. Temaet er «Kontraktsforhold i Korona-skvis», og du finner informasjon og påloggingsdetaljer HER.

Webinarene er gratis og tilgjengelig for medlemsbedrifter i SNF, samt Sandefjord Byen Vår, Sandefjord Håndverks- og Industriforening og Sandefjord kommune. Følg oss på websiden vår og i sosiale medier for å holde deg orientert om kommende arrangementer. Tips oss på henrik@sandefjordnaringsforening.no