Slik får du bedriften tilbake i normal gjenge

19. mai orienterte tre foredragsholdere fra Skaun Advokatfirma, E2 Helse og Goliath Systemer om ulike problemstillinger ved at bedriften vender tilbake til normalen. Du kan se webinaret i sin helhet her.

Mange virksomheter og mennesker er på vei inn i en ny fase; de nærmer seg normalen. Det å få bedriften tilbake i fart kan være krevende på mange måter, og på vårt webinar tirsdag 19. mai belyste lege Andreas Bjørang fra E2 Helse, advokat Siri Bergem fra Skaun Advokatfirma og rådgiver Kolbjørn Jensen fra Goliath Systemer ulike utfordringer og problemstillinger ved denne gradvise tilvenningen til normalen.

Webinaret ble tatt opp i sin helhet, og du kan se opptaket HER. Du kan også se alle de foregående webinarene våre i opptak ved å bruke DENNE LINKEN.

Vi i Sandefjord Næringsforening gleder oss til vi selv kan vende tilbake til normalen; med fysiske samlinger for SNF-medlemmer. Vi vurderer situasjonen fortløpende og fortsetter å arrangere nettmøter om relevante temaer også fremover. Programmet vårt finner du ved å klikke HER.