Nytt iSandefjord er ute

Denne uken kom årets andre og siste iSandefjord i alle postkasser i kommunen. Vi håper du lærer noe nytt og blir inspirert av magasinet – som har bærekraft som den røde tråden.

27. november 2020

Vi i Sandefjord Næringsforening gir ut iSandefjord to ganger i året. Magasinet distribueres til samtlige postkasser i hele Sandefjord, og denne gangen har vi satt fokus på bærekraft.

Mange bedrifter og personer i Sandefjord gjør en god innsats på dette området, som favner bredere enn mange kanskje tenker på.

For å sitere ett av intervjuobjektene i en av artiklene, Anita Krohn Traaseth:

– Bærekraft inneholder tre dimensjoner – blå, rød og grønn – og alle fargene må være med. Blått er økonomi; man må tjene penger, ellers går det ikke rundt. Rødt er det sosiale aspektet, altså integrering, mangfold og hvordan vi behandler hverandre i jobbsammenheng. Grønt handler selvfølgelig om klimaet.

I magasinet får du møte interessante mennesker og bedrifter, samt bli bedre kjent med oss i Sandefjord Næringsforening. Hvis du ikke mottok magasinet eller av andre grunner ønsker å lese det digitalt, kan du åpne en pdf-versjon ved å klikke på DENNE LINKEN.

God fornøyelse :-)