• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Ny ansatt i SNF!

Henrik Sandvik er ansatt som prosjektleder og markedsansvarlig.

Henrik er 37 år gammel, gift og har 3 barn. Han er utdannet siviløkonom ved BI Sandvika, med spesialisering innen strategi. Han har vært ansatt i Finansavisen siden 2000, både som journalist og de siste årene også som vaktsjef. Henrik har lang erfaring med prosjektarbeid, har god kjennskap til næringslivet generelt og han er vant med et høyt leveringspress.

Henrik er opprinnelig fra Sandefjord, men har etter endt studietid bodd og jobbet i hovedstaden. For et halvt år siden flyttet han tilbake til Sandefjord med sin familie og er således midt i målgruppen i forhold til prosjektet «grenseløse muligheter».

Det var mange gode søkere til stillingen og vi valgte Henrik fordi vi tror han med sin utdannelse, kompetanse og personlige egenskaper kommer til å gjøre en kjempejobb med prosjektet og i tillegg bidra til å gi SNF et løft.

Henrik er en hyggelig og positiv person som det er lett å like - vi gleder oss til å få han med på laget!

5. januar 2015

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Medlemstilbud på forsikringsløsning

Fjord Classics