Cyber-trusler i Korona-krisen

Tirsdag 21. april var cyber security, hacking og andre dataangrep tema for vårt webinar med PwC. Opptak av sendingen blir tilgjengelig i sin helhet her.

Korona-pandemien har ført Norge og verden inn i en helsemessig og økonomisk krise, men er det også en digital krise?

Det var spørsmålet PwC-partner Eldar Lillevik stilte på vårt webinar tirsdag 21. april. I en krise vil det alltid være noen som forsøker å utnytte situasjonen, og med konkrete ferske og historiske eksempler viste Lillevik hvordan cyberkriminelle skreddersyr digitale angrep mot kriserammede og sårbare bedrifter og enkeltpersoner.

Du finner presentasjon hans ved å klikke på DENNE LINKEN. Webinaret ble tatt opp i sin helhet, og du kan se opptaket i sin helhet HER.

Vi i Sandefjord Næringsforening arrangerer jevnlige webinarer om relevante temaer i denne perioden. Du holder deg oppdatert om programmet ved å klikke HER. Våre foregående webinarer finner du samlet på ett sted HER.