Bli inspirert av magasinet vårt!

En ny utgave av iSandefjord er ute og oppfordringen er klar; tenk Sandefjord! Les magasinet i sin helhet her.

Planen var egentlig å utgi magasinet vårt i april, men så kom Korona. Pandemien og dens konsekvenser for mennesker og bedrifter er da også den røde tråden når vi nå har gitt ut magasinet likevel - nærmere tre måneder senere enn planlagt.

I dette nummeret av iSandefjord får du lese inspirerende artikler om kjente og ukjente sandefjordinger og Sandefjords-bedrifter. Her møter du rådmannen, bedriftsledere, gründere, butikkeiere, reiselivsaktører og «vanlige» mennesker, som alle forteller hvordan de har blitt påvirket av Korona-viruset. Du kan lese den digitale versjonen av magasinet ved å klikke HER.

Magasinet er trykket av BK Grafisk, som også har stått for annonsesalg og design. Alle artiklene er skrevet av oss i Sandefjord Næringsforening, som du ser en sommerlig utgave av på bildet under.

Vår oppfordring er klinkende klar. Nå handler det om å støtte det lokale næringslivet. Tenk Sandefjord! Og god sommer :-)