10.000 bedrifter har søkt om Korona-støtte!

Onsdag 22. april var kompensasjonsordningen til Korona-rammede bedrifter nok en gang tema for vårt webinar med KPMG. Du kan se presentasjonen og hele sendingen i opptak her.

Norske virksomheter får sårt tiltrengt nødhjelp med kontantstøtteordningen som ble endelig innført sist helg. Søkeportalen er nå åpen, og de første 48 timene hadde mer enn 10.000 bedrifter søkt via kompensasjonsordning.no.

På vårt webinar onsdag 22. april gikk Ole Jacob Angermo, Joachim Pande og Kai Holhjem fra KPMG her i Sandefjord gjennom detaljene ved søkeprosessen og hvordan du som bedriftsleder går frem for å forberede søknaden din. Presentasjonen deres kan du se ved å klikke på DENNE LINKEN. Webinaret ble tatt opp i sin helhet, og du kan se opptaket HER.

Vi i Sandefjord Næringsforening arrangerer jevnlige webinarer om relevante temaer i denne perioden. Du holder deg oppdatert om programmet ved å klikke HER. Våre foregående webinarer finner du samlet på ett sted HER.