• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Mens vi venter på Krakow...

Nytt magasin, nye lokaler, nye arrangementer og nye reiseplaner; vi har ingen problemer med å fylle dagene denne høsten.

Sommerstemning på Sandefjords tak

Man får som fortjent! Været, utsikten, menneskene og stedet ga en suveren ramme for frokostmøtet på Midtåsen i dag morges.

Det har blitt tradisjon med frokostmøte på Midtåsen hver vår og jammen har det blitt tradisjon med supert vær også! 110 representanter fra medlemsbedriftene i Sandefjord Næringsforening fikk en idyllisk og stemningsfull start på dagen sammen, og vi håper og tror alle var like fornøyde med opplegget som oss.

Sommertemperatur, utsikt ned mot blikk stille hav og skyfri himmel gjorde det nesten vanskelig å få folk til å trekke inn, men omsider kom vi i gang fra scenen.

Der ønsket Marit velkommen med kort informasjon om SNF siden sist. Deretter gikk turen til Morten fra dagens vertskap Unike Hoteller – tusen takk for god frokost og lånet av det fantastiske stedet!

Sean Lewis fra Fjord Classics overtok scenen og fortalte hvorfor vi mennesker trenger klassisk musikk. Stemningsfullt og tankevekkende! Det var varmt og godt på Sandefjords tak denne morgenen, men vi mistenker at gåsehuden kom krypende hos enkelte.

Sistemann ut før benstrekk, kaffepåfyll og mingling var Leif Erik fra Dreamport. Det var hyggelig og interessant å se og høre den spennende og positive oppdateringen fra Gründeriet-beboeren.

Ute i sommersola i pausen gikk praten som alltid høyt og muntert, og sjelden har så mange vært så enige om at det var helt fortjent med en så god start på dagen.

Vi trakk etter hvert inn igjen til hovedforedragsholder Per Arne Dahl. Den karismatiske biskopen treffer alltid sine tilhørere med ærlige, reflekterte og inspirerende anekdoter og tanker om hvordan vi mennesker er med og mot hverandre.

* Vi er sterkere når vi står sammen.

* Vi er sterkere når vi våger å være svake!

Tusen takk til Tunsberg-biskopen for at han tok turen fra gården hjemme på Modum for å snakke for oss i SNF – det setter vi stor pris på.

Avslutningsvis håper vi at alle frokostmøtedeltakere og andre SNF-samlet opp energi og gode tanker etter samlingen på Midtåsen. Innspurten før 17. mai er litt som julestria; når skuldrene er som høyest og stressnivået verst, gjelder det å ta en pust i bakken.

God og sommerlig maidag videre hilsen Mona, Marit og Henrik

Les magasinet vårt!

Mens vi venter på Krakow...

Det Gamle Røgeri AS