Young Business Sandefjord

Young Business Sandefjord (YBS) er et nettverk for unge arbeidstakere i Sandefjord. Målet er å øke det sosiale og faglige samholdet, og bygge relasjoner på tvers av bransjer og bedrifter.

YBS-nettverket arrangerer jevnlige samlinger med ulikt innhold og ulike bidragsytere fra gang til gang, men det er alltid en kombinasjon av faglig påfyll, sosialt samvær og nyttig nettverksbygging. Deltakerne får komme med innspill og ønsker om temaer og innhold, og samlingene finner i hovedsak på sen ettermiddag/tidlig kveld på hverdager.

Den siste tiden har YBS blant annet besøkt Jotun, Grans Bryggeri, Sandefjord Fotball og det nyåpnede VR-senteret Dreamport i Sandefjord sentrum.

YBS er et nettverk i regi av Sandefjord Næringsforening, men det er også mulig for arbeidstakere i bedrifter som ikke er medlem av SNF å delta. Eneste krav er at deltakeren er mellom 23 og 35 år og at det betales en årsavgift pr. medlem. Du finner mer informasjon på websidene til Tenk stort, tenk Sandefjord HER og på Facebook-sidene til YBS.

Høsten 2018 ble det etablert en ny styringsgruppe i YBS. Gruppen står for planlegging og gjennomføring av arrangementer samt markedsføringen i forkant, og har følgende medlemmer (fra venstre på bildet):

Elisabeth Naglestad: elisabeth.naglestad@komplett.com
Andreas Johannessen: andreas.johannessen@komplett.com
Kent-Ove Sylte: kent-ove.sylte@jotun.no
Mari Borge Rosvold: mbr@tendenadvokat.no

Er dette noe du kan tenke deg å være med på? Eller er du i vår målgruppe eller har arbeidstakere i målgruppen? Uansett håper vi du vil ta kontakt med oss i SNF hvis du ønsker mer informasjon: post@sandefjordnaringsforening.no