Ledelsesprogram

På fem samlinger i løpet av høsten 2019 til sommeren 2020 arrangerer vi et enkelt ledelsesprogram for inntil 15 ledere fra SNF-medlemsbedrifter.

Mens frokostmøtene i SNF ofte er store samlinger med over 200 deltakere og nokså generelle temaer, er mindre og mer spissede nettverksgrupper et helt annet tilbud for medlemsbedriftene våre. Også i 2019/2020 vil vi ha et ledelsesnettverk, der inntil 15 ledere i alle aldre og fra ulike SNF-medlemsbedrifter er velkommen til å delta.

Deltagelsen er kun for medlemmer av SNF og koster 500,- pr person (administrasjonsgebyr), og det er «først til mølla»-prinsippet gjelder.

Målet er å skape et spennende læringsmiljø der deltakeren får styrket og utviklet både kunnskap, ferdigheter og holdninger i faget ledelse. I tillegg blir du kjent med andre ledere, noe vi også mener er verdifullt for deg som leder. Til å hjelpe oss med denne har vi flere aktuelle ressurser tilknyttet næringsforeningen, innenfor ulike tema.

Over fem samlinger på maksimum to timer, vil en rekke aktuelle temaer for deg som leder behandles.

De ulike temaene er som følger:

• Tilbakemeldinger
  • Kommunikasjon og konflikter
  • Motstand mot forandring
  • Hindringer for kreativitet
  • Problemavvikling

Møtedatoer for høsten 2019 vil være:
- Onsdag 16. oktober (kl. 08:30-10:30 på Gründeriet)
- Tirsdag 26. november

Datoene for samlinger våren 2020 vil vi avtale i fellesskap på den første samlingen.

Har du spørsmål om nettverket eller vil melde deg på, kan du sende en e-post til marit@sandefjordnaringsforening.no