Women Business Network

WBN er en nettverksgruppe for kvinner som drives av næringsforeningene i Vestfold. Deltakerne møtes jevnlig for sosiale samlinger med nyttig nettverksbygging og faglig påfyll.

Relasjonsbygging og faglig påfyll er stikkordene for Women Business Network, som skal være et møtested og en utviklingsarena for karrierekvinner. WBN har jevnlige arrangementer med faglig påfyll og sosialt innhold, hvor både korte seminarer og workshops står på agendaen.
Målet er å bidra til at kvinner i Vestfold får et større nettverk og relevant personlig utvikling – og møteplassen skal være for alle. Her kan man treffe, støtte og inspirere andre enten man er ansatt, leder eller næringsdrivende.

Dette er et samarbeid mellom næringsforeningene i Vestfold, så dersom din bedrift er medlem i Larvik, Sandefjord, Tønsberg, Horten eller Holmestrand, så kan du delta kostnadsfritt i dette nettverket!

Pris for personer som ikke er medlem i nevnte næringsforeninger er kroner 500,- pr år, pr person.

WBN ble etablert av Sandefjord Næringsforening og Hazel Venkatraman i oktober 2015. Næringsforeningene i Larvik, Holmestrand, Horten, Tønsberg og Sandefjord har vært endel av nettverket siden 1. januar 2016. Nettverket har, og har hatt jevnlige samlinger overalt i fylket – om en rekke forskjellige temaer.

Hazel er leder for WBN, og Mona Visted (SNF) er sekretær for nettverket.

Informasjon om fremtidige samlinger finner du i aktivitetskalenderen til SNF ved å klikke HER.

Har du spørsmål eller ønsker å melde deg inn, kan du ta kontakt med mona@sandefjordnaringsforening.no eller hazel.venkatraman@fitsconsulting.no.