Women Business Network

WBN er et nettverk for kvinner i Vestfold og et samarbeid mellom næringsforeningene i Vestfold. Deltakerne møtes jevnlig for sosial og nyttig nettverksbygging og faglig påfyll.

Relasjonsbygging og faglig påfyll er stikkordene for Women Business Network, som skal være et møtested og en utviklingsarena for karrierekvinner. WBN har jevnlige arrangementer med faglig påfyll og sosialt innhold, der kurs, seminarer og workshops står på agendaen.
Målet er å bidra til at kvinner i Vestfold får et større nettverk og relevant personlig utvikling – og møteplassen skal være for alle. Her kan man treffe, støtte og inspirere andre enten man er ansatt, leder eller næringsdrivende.

Det er mulig å bli medlem av WBN selv om bedriften ikke har medlemskap i Sandefjord Næringsforening (SNF):
* Pris pr år for medlemmer av SNF: 350,-
* Pris pr år for ikke-medlemmer: 500,-

Har du spørsmål eller ønsker å melde deg inn, kan du ta kontakt med mona@sandefjordnaringsforening.no eller hazel.venkatraman@fitsconsulting.no.

WBN ble etablert av Sandefjord Næringsforening og Hazel Venkatraman i oktober 2015. NHO Vestfold og Start i Vestfold var involvert fra starten av, og resten av fylket ble raskt med på laget.
Næringsforeningene i Larvik, Horten, Tønsberg og Sandefjord er blitt enige om å jobbe tettere sammen på tvers av kommunegrensene, og allerede fra 1. januar 2016 var WBN et felles prosjekt for kvinner fra hele fylket. Nettverket har da også hatt jevnlige samlinger overalt i fylket – om en rekke forskjellige temaer – siden oppstarten.
Informasjon om fremtidige samlinger finner du i aktivitetskalenderen til SNF ved å klikke HER.