• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Viktige førjulsuker i Sandefjord!

Dagene flyr avgårde med egne og eksterne arrangementer for oss i SNF. Mellom slagene tenker vi større enn noen gang, men aller først skal vi tenke helg!

Det er fredag ettermiddag den nest siste uka i november. Julemåneden er rett rundt hjørnet, men det er lite som tyder på at aktivitetsnivået dabber av med det aller første.
Det er som vanlig stappfulle kalendre for oss, og de siste ukene har vi hatt og deltatt på en rekke små og store arrangementer.
For eksempel går nettverksgruppene våre sin gang (hvis du vil være med, må du sende oss en epost). Det har vært WBN-kveld på Midtåsen, YBS-gjengen har hatt et møte, vi har gjennomført fagsamling om innkjøp og ikke minst har det vært frokostmøte om bitcoin og blockchain. Sistnevnte kan du for øvrig lese mer om HER.

Det viktigste for tiden er utvilsomt det som dreier seg om Tenk stort, tenk Sandefjord-prosjektet. Det er mye skriverier og sikkert noe usikkerhet der ute, men fakta er:
* Rådmannen har innstilt på ikke videreføre prosjektet.
* Politikerne i næringsutvalget har gått enstemmig mot dette.
* Avgjørelsen blir tatt i Formannskapet og Bystyret i desember. Vi er optimistiske, og håper og tror på en positiv beslutning.
Vi mener det er viktigere enn noen gang å tenke stort! Kontinuitet og  langsiktig er nøkkelen for å lykkes, og vi er veldig glade for at sentrale og viktige samarbeidspartnere som Jotun, Komplett og Torp Sandefjord lufthavn allerede har bekreftet at de vil være med videre. Vi mottar hele tiden mange positive kommentarer til arbeidet og prosjektet, og det setter vi pris på.

Til uka er det full fart igjen. Tirsdag arrangerer vi både nettverkssamling om ledelse hos Tenden Advokater i Tønsberg og sikkerhetsseminar på Midtåsen sammen med Sandefjord Forsvarsforening.
Det er godt det vi er flere i administrasjonen!
Det blir sannelig flere og flere på medlemslisten vår også. I skrivende stund er vi kun et lite nødskrik unna årets mål – SNF skal ha 450 medlemmer i løpet av 2017.
Dette kommer vi til å greie fint, og vi gleder oss til å presentere bedriften med det runde tallet på vårt neste store arrangement; nemlig julebordet på Atlantic førstkommende onsdag. Det er for øvrig fullbooket :-)

Aller først er det på tide med en pust i bakken. Vi legger fra oss notatbøker, visittkort, presentasjoner og laptoper, og gleder oss til helg. Julemat blir det alltids nok av fremover, så vår oppfordring er enkel og klar; tenk taco!

Mona, Marit og Henrik

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Det Gamle Røgeri AS

Ecofleet gir deg 30% på elektroniske kjørebøker og sporing