• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Vi trenger hjelp fra dere!

Det er viktig for oss i næringsforeningen å vite hva dere medlemmer mener og ønsker.

Derfor blir det en del mas fra oss i disse dager, og vi håper dere tar dere tid til å svare.

Sandefjord Næringsforening har mange arrangementer – alt fra små lunsjmøter til store konferanser. Etter de aller fleste frokostmøter, nettverkssamlinger og medlemsturer ber vi dere om tilbakemeldinger, og nå kommer det snart enda en undersøkelse. Vi kan forsikre dere om at hvert eneste svar blir lest og tatt med i den videre vurderingen, men det er ikke lett å tilfredsstille alle. Her kommer noen konkrete og reelle eksempler på hvor uenige dere SNF-medlemmer faktisk kan være.

Om innhold;
- Alf Martin Løvvold var et friskt pust og meget bra!
- Siste del for langt og kanskje for spesiellt.

Om lokalene;
- Fortsette søken etter alternative lokaler. Dette utifra drifts-/eiertilhørighet knytte til Tømmermannsløkka
- Burde ha flere frokostmøter på Torp Konferansesenter, meget behagelig å slippe lete etter parkeringsplass på morningen

Totalen om hvor fornøyde deltakerne er;

Vi håper dere vil ta dere tid til å svare på medlemsundersøkelsen vi sender ut senere i mai. Den vil inneholde kun ti enkle spørsmål, som vil være veldig nyttig i vårt arbeid med å tilby dere medlemmer en attraktiv og velfungerende møteplass også i fremtiden.

Ha en fin og kort uke!

Mvh Henrik og Marit
Sandefjord 3. mai 2016

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Bedriftidretten i Vestfold

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Fokus helse & trening