• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Uke 13 - 2015

Vår egen generalforsamling…

…var naturlig nok i fokus store deler av forrige uke, med presentasjoner, praktiske oppgaver, taler og andre forberedelser. 75 medlemmer var til stede på den tradisjonsrike torskemiddagen på Park, og vi synes det ble en veldig hyggelig og vellykket kveld – med innlegg, taler og alt som hører en generalforsamling til. Tusen takk til alle dere som deltok, og – nok en gang – takk til Helene Berg Allum og Bjørn Håvard Brænden som begge gikk ut av styret etter flere års super innsats!

Tirsdag var jeg på Larvik Næringsforenings generalforsamling. De hadde besøk av statssekretær Jon Gunnar Pedersen i finansdepartementet, som holdt et interessant innlegg om temaet «Verden, Norge og Larvik».

Torsdag deltok jeg på et frokostmøte i regi av NHO og Vestfold Klima- og Energiforum på Quality Hotell Oseberg i Tønsberg. Det er mange Vestfold-bedrifter som har utviklet klima- og energivennlige produkter til næringslivet, og vi ble presentert for noen eksempler. Sammen med representanter for andre av fylkets næringsforeninger, benyttet jeg anledningen til å planlegge årets sommerfest. Den blir mest sannsynlig lagt til Tønsberg.

Onsdag hadde Henrik sitt første møte med Sandefjord Næringsforum (altså eierne av prosjektet «Grenseløse muligheter»). Han presenterte prosjektet og orienterte om status, og fikk lagt en videre plan for fremdriften for prosjektet. Vi kommer tilbake med mer info om dette senere.

Marit

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

e2 = energy 2 everybody!

Norway Power Yoga AS