• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Pangstart på 2016!

Brått ble det januar og dermed også flytting for oss to i næringsforeningen.

Vi startet opp det nye året i Gründeriet i Rådhusgata 26. De første arbeidsukene har vært lettere kaotisk og preget av halvferdige lokaler – med delt internett fra telefonene og håndverkere på alle kanter – men vi har nå greid å komme oss tålelig bra i orden. Det meste av snekring, maling, montering og møblering har falt på plass, og DET BLIR SÅ FINT! Vi er kjempefornøyde og må bare gjenta oss selv nok en gang; tusen takk til alle dere som hjelper oss med arbeid, utstyr, møbler og / eller penger. Vi setter stor pris på engasjementet! Det begynner å fylles opp med gründere her også, så dette blir spennende. Et par dager til hard jobbing nå, så er vi klare til den store åpningen av Gründeriet 21. januar. Det blir morsomt!

Samtidig er det full fart på andre områder. Marit har rukket å delta på NHOs årskonferanse og andre seminarer, og har også hatt det første møtet i det vi løselig kaller «Vestfold-forum» – det nyopprettede samarbeidet med de andre næringsforeningene i Vestfold.

Vi har arrangert årets første frokostmøte. Mer enn 150 deltagere trosset vinterkulden for å få med seg månedens sosiale og faglige samling. På programmet sto en oppdatering om den nye storkommunen SAS fra prosjektleder og kommende rådmann – Gudrun Haabeth Grindaker – og motiverende ord fra Gyrid Beck Solberg.

For Henrik er det mye som skjer med «Grenseløse muligheter». En ny søknad om Tenk stort-installasjon er under utarbeidelse, en ny artikkelserie i Sandefjords Blad starter om kun kort tid, og – ikke minst – han har hatt sin første TV-opptreden!Sist fredag var han med på TV2s Nabolaget, hvor vi fikk en suveren markedsføring av Sandefjord. Det gikk såpass bra at vi får bare håpe at det blir flere? Gå HIT hvis du ikke fikk med deg programmet eller bare vil se det en gang til (krever TV2 Sumo).

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

e2 = energy 2 everybody!

Fokus helse & trening

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?