• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

På tide med store tanker!

Blant flere viktige begivenheter, var vårt kick-off for Grenseløse muligheter definitivt den største i forrige uke!

Etter lang tids planlegging er Grenseløse muligheter endelig i gang for fullt. Fredag samlet vi de 63 samarbeidspartnerne som er med på prosjektet, og responsen var formidabel. Veldig moro med så mange positive mennesker, hyggelige tilbakemeldinger og kreative innspill. Den gode stemningen holdt seg videre gjennom dagen og – hele helga – etter at konseptet også ble lansert på Facebook. «Tenk stort, tenk Sandefjord»-filmen er i skrivende stund vist nærmere 30.000 ganger og spres på nettet i stor fart. Mottagelsen har vært utrolig bra, og konseptet fikk også god omtale i Sandefjords Blad lørdag. Vi håper at alle våre medlemmer og andre bedrifter i området vil bruke filmen, for eksempel  i representasjonssammenhenger. I det minste ber vi dere like og dele den på Facebook – nå er vi igang med å spre budskapet og all drahjelp tas imot med takk.

Vi lå ikke på latsiden tidligere i uken heller. Tirsdag arrangerte vi vårt månedlige frokostmøte og man kan ikke annet enn å elske Liv Arnesen. Polfareren, læreren og fortatteren holdt et imponerende, inspirerende og lærerikt foredrag om lagånd, motivasjon og prestasjonskultur. Cirka 120 SNF-medlemmer trosset det elendige været og møtte opp på Skagerak International School. Det angret de ikke på! Hun greide på en svært naturlig måte å fortelle om temmelig unormale begivenheter og prestasjoner.

Onsdag var Marit på Bakkenteigen, hvor vi sammen med Høyskolen, NHO og de øvrige næringsforeningene arrangerte Næringslivskonferansen 2015. Temaet dette året var mat- og opplevelsesnæringen i fremtidens Vestfold. En lærerik dag for deltakerne og foredraget "mat er motoren i det nye Norge" til Einar Risvik i Nofima må nevnes. Utrolig intressant og ikke minst inspirerende.

Torsdag deltok vi så på Kinnarps´ åpning av nytt showrom Søndre Kullerød. Kontorene deres er i showrommet, og det var interessant å se hvordan de har tatt i bruk ulike løsninger og laget forskjellige soner ved hjelp av friske farger. Bare se de fine bildene (og det er Johnny Jensen som er med på det ene bildet);

Vi hadde også to interessante møter vedrørende Gründerhuset. Vi har god dialog med bedrifter som ønsker å bidra inn mot prosjektet, blant annet etter befaringer hos ulike gårdeiere som tilbyr oss lokaler, og rykker stadig nærmere en avklaring.

For øvrig nærmer det seg nå deadline for vårt prosjekt om felles Vestfold-deltagelse på Oljemessa i Stavanger (ONS) i 2016. Har du lyst til å høre mer om det, så må du ikke nøle med å ta kontakt med Marit!

Ha en bra arbeidsuke, og husk; TENK STORT!

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke

Fjord Classics