• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Høydepunkter på rekke og rad

Torpkonferansen er i boks, iSandefjord har gått i trykken og jammen har vi skviset inn en utenlandstur. Nå blir neste mål å passere 500 medlemsbedrifter.

Medvind i Sandefjord

Mens høststormen raser inn Sandefjordsfjorden, samler vi trådene i kroken vår på Gründeriet etter noen begivenhetsrike uker.

Nok en arbeidsuke ebber ut, og vi i SNF er heldige som får treffe så mange spennende mennesker. Siden sist har vi både startet opp egne nettverk, deltatt på eksterne arrangementer, møtt medlemsbedrifter, hatt mangfoldige runder i Badeparken på «Stafett for livet» og ikke minst planlagt egne samlinger.
Nå er det for eksempel mye fokus på Torpkonferansen 10. oktober 2018!
Idet disse linjer skrives, meldte deltaker nr. 202 seg på og vi er dermed i god rute til å nå målet. Du finner mer informasjon og link til påmelding HER.

Det har skjedd mye på tvers av kommunegrensene de seneste ukene, som blant annet:
* Et nettverk for unge ledere i Vestfold er igangsatt.
* Kick-off for vår felles mentordning (bildet over).
* Styreseminar hos Tenden Advokatfirma i Tønsberg.
* Afternoon tea på Midtåsen (om rekruttering til HoReCa-bransjen).
I tillegg har vi avholdt det første møtet for det nye ledelsesnettverket her i Sandefjord, det fant sted på Gründeriet, og ikke minst - rett over veien; torsdag var det prøveåpning på Dreamport!
Dette VR-senteret er «one of a kind» i Norden, og vi kan varmt anbefale et besøk :-)

Henrik jobber på spreng med magasinet iSandefjord, som kommer ut siste lørdagen i oktober, på den ene siden – og nye aktiviteter i Tenk stort-prosjektet. Følg med for oppfølginger etter bussreklamene i Oslo :-)
Vi har også hatt interessante møter med så vidt forskjellige aktører som Oppfølgingstjenesten i Vestfold fylkeskommune og Grenland Næringsforening (bildet under).

Med sistnevnte diskuterte vi hva vi kan samarbeide om, og det er i første omgang å få et stasjonsstopp på vestsiden av flyplassen (Vest er best), en tidligere avgang sydover og en senere siste avgang nordover.

Apropos Torp; alle fly går som planlagt selv om høststormen raser, men husk å fortøye trampolinen i ettermiddag!

Med ønske om en god helg i passe fart,
Marit, Mona og Henrik

Les magasinet vårt!