• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 8 - 2015

Forrige ukes høydepunkt..

.. var definitivt vårt eget frokostmøte og foredraget «Getting things done» med Morten Røvik. Han ga noen helt konkrete tips i forhold til hvordan man kan bli mer produktiv og effektiv i jobben, med noen enkle grep. Frokostmøtet blir arrangert på Sandefjord Videregående skole og Ungt Entreprenørskap hadde sin internmesse samme dag. Deltakerne på frokostmøtet fikk anledning til å besøke ungdomsbedriftenes utstilling etter møtet, noe bedriftene syntes var både interessant og morsomt.

Næringsforeningene i Vestfold og NHO hadde sist uke et felles møte på HBV (Høgskolen i Buskerud og Vestfold). Der fikk vi litt informasjon om skolen og hvordan de jobber med Telemark og en mulig sammenslåing i 2016. Dette vil føre skolen flere skritt nærmere målet om å bli universitet. Vi har også så smått begynt å planlegge en næringslivsdag på skolen, som i fjor.

Juryen i Årets Vestfoldbedrift er godt i gang og vi har i løpet av de siste ukene besøkt 3 nominerte / finalister i Vestfold. Det er veldig givende å få være med ut til disse bedriftene og høre hvordan de driver, historikken, om menneskene osv.

Ellers så anbefaler jeg deg å sjekke ut vestviken24.no, hvis du ikke allerede har gjort det. Dette er Amedias nye næringslivssatsing (foreløpig) i Vestfold, og vi synes det er et supert «tiltak» for å synliggjøre bedriftene i området. Tips gjerne om saker!

Ha en fin vinterferie eller helt vanlig arbeidsuke!

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Fjord Classics

Apro Tele og Data AS