• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 8 2014

Som tidligere nevnt så samarbeider vi tett med de øvrige næringsforeningene og NHO om mange prosjekter og konkrete saker.

Sist uke la forskere ved Høgskolen i Buskerud og Vestfold frem rapporten «når IKEA kommer til by’n». Rapporten er en del av forprosjektet som har som mål å utvikle et større IKEA prosjekt i Vestfold. Dette er utrolig spennende, interessant og ikke minst viktig informasjon for hele varehandelssystemet i Vestfold!

Forskningen på slike storetableringer tilsier at IKEA etableringen vil øke omsetningen av varige forbruksvarer, gi nye verdifulle arbeidsplasser og endre Vestfoldingenes forbruksvaner.

Vi ønsker å bidra til å gjøre denne kunnskapen og disse erfaringene kjent, slik at vi kan utnytte IKEA-etableringen til å styrke regionens attraktivitet som handels, etablerings- og boområde.

Har du interesse av å lese rapporten i sin helhet, eller noen meninger om dette generelt? Ta kontakt med meg på mobil eller mail marit@sandefjordnaringsforening.no.

På bildet ser du deltakerne fra Sandefjord på møtet (på HBV fra høyre: Bjarne Trollsås Grubbestad Eiendom, Anett Eriksen, Tinnies Hus, Marit Sagen Gogstad, Sandefjord Næringsforening, Kjersti Johansen, Hvaltorget, Elisabeth Teien Sandefjord Byen Vår)

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

VIEW Frilans AS

Medlemstilbud på forsikringsløsning