• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Marits næringsblogg uke 8 2014

Som tidligere nevnt så samarbeider vi tett med de øvrige næringsforeningene og NHO om mange prosjekter og konkrete saker.

Sist uke la forskere ved Høgskolen i Buskerud og Vestfold frem rapporten «når IKEA kommer til by’n». Rapporten er en del av forprosjektet som har som mål å utvikle et større IKEA prosjekt i Vestfold. Dette er utrolig spennende, interessant og ikke minst viktig informasjon for hele varehandelssystemet i Vestfold!

Forskningen på slike storetableringer tilsier at IKEA etableringen vil øke omsetningen av varige forbruksvarer, gi nye verdifulle arbeidsplasser og endre Vestfoldingenes forbruksvaner.

Vi ønsker å bidra til å gjøre denne kunnskapen og disse erfaringene kjent, slik at vi kan utnytte IKEA-etableringen til å styrke regionens attraktivitet som handels, etablerings- og boområde.

Har du interesse av å lese rapporten i sin helhet, eller noen meninger om dette generelt? Ta kontakt med meg på mobil eller mail marit@sandefjordnaringsforening.no.

På bildet ser du deltakerne fra Sandefjord på møtet (på HBV fra høyre: Bjarne Trollsås Grubbestad Eiendom, Anett Eriksen, Tinnies Hus, Marit Sagen Gogstad, Sandefjord Næringsforening, Kjersti Johansen, Hvaltorget, Elisabeth Teien Sandefjord Byen Vår)

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Det Gamle Røgeri AS

K2 Kompetanse AS