• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Marits næringsblogg uke 52 2014

Nå gjenstår det bare for meg...

... å ønske dere alle en riktig god jul!

Ansettelsesprosessen er over og jeg er både lettet og glad for at vi i dag kunne sende ut nyheten om at vi har ansatt en person! Jeg benytter anledningen til å takke både styreleder og styremedlem Roar Kaupang, som begge har vært involvert i sluttfasen av denne prosessen. Det har vært utrolig spennende og helt nødvendig med tett samarbeide og vurdering. Tusen takk til alle søkere også, for interessen og innsatsen som har blitt vist!

Strategi- og handlingsplanen for 2015 er så godt som ferdig og jeg gleder meg til å presentere de viktigste punktene, på vårt første frokostmøte i januar 2015.

Programmet for det første frokostmøtet begynner også å bli klart, invitasjon sendes medlemmer i uke 1.

Nå skal jeg ta meg noen dager fri, senke skuldrene og kose meg med familie og venner. God jul!

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker

Sandefjord Minigolfklubb