• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 52 2014

Nå gjenstår det bare for meg...

... å ønske dere alle en riktig god jul!

Ansettelsesprosessen er over og jeg er både lettet og glad for at vi i dag kunne sende ut nyheten om at vi har ansatt en person! Jeg benytter anledningen til å takke både styreleder og styremedlem Roar Kaupang, som begge har vært involvert i sluttfasen av denne prosessen. Det har vært utrolig spennende og helt nødvendig med tett samarbeide og vurdering. Tusen takk til alle søkere også, for interessen og innsatsen som har blitt vist!

Strategi- og handlingsplanen for 2015 er så godt som ferdig og jeg gleder meg til å presentere de viktigste punktene, på vårt første frokostmøte i januar 2015.

Programmet for det første frokostmøtet begynner også å bli klart, invitasjon sendes medlemmer i uke 1.

Nå skal jeg ta meg noen dager fri, senke skuldrene og kose meg med familie og venner. God jul!

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Bedriftidretten i Vestfold

Norway Power Yoga AS