• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 5 - 2014

Som dagene flyr...!

Sist uke var det en fin variasjon mellom møter ute og kontortid inne, det er ikke alltid like lett å få en god balanse på dette!

Vi (styremedlem Espen Thorbjørsen og jeg) startet uken hos EY for å få noen gode råd, da vi i SNF vurderer å etablere et AS. Hva som ble resultatet av møtet? Mest sannsynlig en enklere og annen løsning - nærmere informasjon kommer!

I år er det igjen tid for deltakelse i juryen til årets Vestfoldbedrift, her bidrar de ulike næringsforeningene i tur og orden - og i år er det vår tur igjen. Næringsforeningene og bankene Sparebanken1 BV, DnB og Nordea foreslår aktuelle bedrifter i hele fylket, plukket ut etter strenge kriterier. Torsdag hadde vi første jurymøte. Det er både givende og spennende å delta, og i år er det mange, spennende gode (men sånn er det kanskje hvert år…?). Vinneren kåres på NHOs årskonferanse i Vestfold, 5. mars.

Fredag deltok jeg i en workshop i forbindelse med Fylkeskommunens regionale plan for verdiskapning og innovasjon. Resultatet av workshop´en blir med all sannsynlighet en felles høringsuttalelse fra næringsforeningene i Tønsberg, Larvik og Sandefjord - som vi skal jobbe med denne uken. Planen har høringsfrist 28. februar.

Fredag sendte jeg ut en påminnelse om vår medlemstur til Vilnius. Her begynner det å fylle seg opp, og det er blitt en fin gjeng - jeg gleder meg!

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Bedriftsidretten i Vestfold - bli med på Vestfold Maraton!

Fjord Classics

Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke