• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender

Ny jernbane, RPBA, frokostmøte, julebord, Gründeriet 2.0, Tenk stort (enda større!) og medlemsbedrift nr. 500; vi har en lang og variert to do-liste i julestria.

Marits næringsblogg uke 5 - 2014

Som dagene flyr...!

Sist uke var det en fin variasjon mellom møter ute og kontortid inne, det er ikke alltid like lett å få en god balanse på dette!

Vi (styremedlem Espen Thorbjørsen og jeg) startet uken hos EY for å få noen gode råd, da vi i SNF vurderer å etablere et AS. Hva som ble resultatet av møtet? Mest sannsynlig en enklere og annen løsning - nærmere informasjon kommer!

I år er det igjen tid for deltakelse i juryen til årets Vestfoldbedrift, her bidrar de ulike næringsforeningene i tur og orden - og i år er det vår tur igjen. Næringsforeningene og bankene Sparebanken1 BV, DnB og Nordea foreslår aktuelle bedrifter i hele fylket, plukket ut etter strenge kriterier. Torsdag hadde vi første jurymøte. Det er både givende og spennende å delta, og i år er det mange, spennende gode (men sånn er det kanskje hvert år…?). Vinneren kåres på NHOs årskonferanse i Vestfold, 5. mars.

Fredag deltok jeg i en workshop i forbindelse med Fylkeskommunens regionale plan for verdiskapning og innovasjon. Resultatet av workshop´en blir med all sannsynlighet en felles høringsuttalelse fra næringsforeningene i Tønsberg, Larvik og Sandefjord - som vi skal jobbe med denne uken. Planen har høringsfrist 28. februar.

Fredag sendte jeg ut en påminnelse om vår medlemstur til Vilnius. Her begynner det å fylle seg opp, og det er blitt en fin gjeng - jeg gleder meg!

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender