• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 48 2014

Bra start sist uke…

… bokstavelig talt, siden jeg på mandag deltok på den årlige START- konferansen på Rica Park Hotel. START er et etablerernettverk i Vestfold og med konferansen ønsker de å takke START-hjelpere for innsatsen og fortelle hvor viktig entreprenørskapsarbeidet er for et økonomisk bærekraftig Vestfold. Flere gode foredrag, bedriftspresentasjoner, gründerhistorier og presentasjon av en ungdomsbedrift.

IKEA’s Pål Walberg kom endelig til Vestfold og Sandefjord sist uke, på frokostmøte som vi for anledningen arrangerte i samarbeid med flere nærings- og sentrumsforeninger i Vestfold. Professor ved HBV Per Egil Pedersen holdt også et engasjerende innlegg, med fokus på hvordan vi kan få en positiv effekt av IKEA etableringen. Dette er viktig kunnskap og det er mye å lære for de fleste!

Jeg uttalte meg om kommunesammenslåingen i Sandefjords Blad sist uke, for vi mener at det er viktig at vi engasjerer oss i denne saken. Planen min er å følge opp med en ny kommentar om noen uker, hvor jeg er enda mer konkret i forhold til mulighetene sammenslåingen vil gi oss.

Nå er tiden inne for å gå løs på søknadsbunken til vår ledige stilling – det blir spennende!

Ha en god arbeidsuke!

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Fjord Classics

VIEW Frilans AS