• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender

Ny jernbane, RPBA, frokostmøte, julebord, Gründeriet 2.0, Tenk stort (enda større!) og medlemsbedrift nr. 500; vi har en lang og variert to do-liste i julestria.

Marits næringsblogg uke 47 2014

Inspirerende og kunnskapsrik studietur!

Næringsforeningene i Vestfold og NHO har lenge planlagt en «studietur» og sist uke reiste vi sammen til Gøteborg. Der besøkte vi Business Region Gøteborg som hadde skreddersydd et program til oss, med hovedfokus på hvordan de jobber med sine 13 kommuner. På tilbaketuren hadde vi laget en avtale med Fredrikstad næringsforening og Mosseregionens næringsutvikling. Med andre ord en effektiv reise, hvor vi fikk mulighet til både å diskutere litt oss imellom, stille mange spørsmål, samt knytte noen nye kontakter i «nærområdet».

Medaljens bakside er (for meg som for alle andre...) at det hoper seg opp på kontoret når jeg er borte.. Resten av uken ble derfor travel, med forberedelse av møter, komme seg gjennom innboksen og diverse annet.

Torsdag hadde vi styremøte i SNF og denne gangen sto styreevaluering på agendaen. En slik evaluering var nytt i foreningens styre, men / og veldig nyttig.

Fredag morgen holdt jeg et foredrag for NAVs markedsforum. Der fortalte jeg om vår næringsforening og hvordan jeg/ vi jobber, for de internt ansatte i NAV. En fin måte å starte fredagen på, vil jeg si!

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender