• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 47 2014

Inspirerende og kunnskapsrik studietur!

Næringsforeningene i Vestfold og NHO har lenge planlagt en «studietur» og sist uke reiste vi sammen til Gøteborg. Der besøkte vi Business Region Gøteborg som hadde skreddersydd et program til oss, med hovedfokus på hvordan de jobber med sine 13 kommuner. På tilbaketuren hadde vi laget en avtale med Fredrikstad næringsforening og Mosseregionens næringsutvikling. Med andre ord en effektiv reise, hvor vi fikk mulighet til både å diskutere litt oss imellom, stille mange spørsmål, samt knytte noen nye kontakter i «nærområdet».

Medaljens bakside er (for meg som for alle andre...) at det hoper seg opp på kontoret når jeg er borte.. Resten av uken ble derfor travel, med forberedelse av møter, komme seg gjennom innboksen og diverse annet.

Torsdag hadde vi styremøte i SNF og denne gangen sto styreevaluering på agendaen. En slik evaluering var nytt i foreningens styre, men / og veldig nyttig.

Fredag morgen holdt jeg et foredrag for NAVs markedsforum. Der fortalte jeg om vår næringsforening og hvordan jeg/ vi jobber, for de internt ansatte i NAV. En fin måte å starte fredagen på, vil jeg si!

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

VIEW Frilans AS