• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 46 2014

Spennende tider i møte!

Det skjer stadig noe nytt i denne forover lente foreningen og sist uke delte vi (dvs. styreleder) nyheten om at vi skal ansette en person til, i næringsforeningen. Jeg skal rett og slett få en kollega og det gleder jeg meg til. Her er det mer enn nok å gjøre og i tillegg har vi en del spennende prosjekter som kan iverksette dersom vi blir 2.

Mandag sist uke var jeg initiativtaker for et møte med fylkesordfører, ordfører i Tønsberg, Sandefjord og Stokke om Oljemessen i Stavanger (ONS) og en eventuell felles deltakelse for Vestfold i 2016. Dette er noe vi ønsker å få til, så dette vil du som medlem eller bedrift etter hvert få høre mer om, hvordan vi ser for oss dette. Ta gjerne kontakt med meg om du vil vite mer eller har noen meninger du har lyst til å dele rundt dette.

Vi gjennomførte Torpkonferansen knirkefritt på onsdag, med mange gode foredrag og overraskelser i løpet av dagen. Det var stas med besøk av næringsministeren og jeg tror at i løpet av dagen, var foredrag for enhver smak. Bildet er av Nagell Dahl og Wentzel, kveldsunderholdningen på årets konferanse. De skapte god stemning. Tusen takk til alle dere som deltok og takk for alle tilbakemeldinger både på konferansen og i etterkant.

Ha en god arbeidsuke!

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke

VIEW Frilans AS