• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 45 2014

Denne uken braker det løs!

Vi har mer enn 220 påmeldte til morgendagens konferanse og det er veldig bra! Det går mye tid til planlegging og forberedelser. Fredag sist uke ble avsluttet med en gjennomgang av konferansen med alle samarbeidspartnerne. Kun detaljer igjen nå, før vi er klare til å ta imot alle deltakerne. Vi gleder oss!

Jeg var så heldig å få besøke Dansk Industri sist uke, sammen med styret til NHO Vestfold. Der fikk vi høre litt om næringslivet i Danmark, både status og utfordringer.I Danmark har de forventninger om moderat vekst de kommende år, og utsikt til mer normal vekst på eksportmarkedene. En del av deres utfordringer ligner på de norske, som for eksempel høyt kostnadsnivå, kvalifisert arbeidskraft, lavt produksjons- og innovasjonsvekst, uutnyttede muligheter i forbindelse med globalisering.

Forrige fredag var innholdsrik, jeg fikk også med meg NAV sin konferanse for bemanningsbransjen (og NAV). I Sandefjord har vi hatt et godt samarbeid mellom næringsforeningen, NAV, bemanningsbransjen og bedrifter. Vi har utviklet noe som har blitt kalt Sandefjordsmodellen og som nå har «spredd» seg til Tønsberg og kalles Vestfoldmodellen. Samarbeidet har vært veldig vellykket, og vi har jobbet sammen om mange forskjellige små prosjekter. Det ble fortalt litt om disse på konferansen (hvor ca. 50 personer deltok).

Vi sees kanskje onsdag?

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Eiendomsmegler Krogsveen

Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke