• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 44 2014

Jeg legger nok en givende uke bak meg…

... med mange spennende møter og arrangementer;

En liten gjeng fra næringslivet stilte som jurymedlemmer/dommere på SVGS sin presentasjon av ungdomsbedrifter. En «syretest» på bedriftene, hvor hver bedrift har inntil 4 minutter på å presentere sin forretningside.
Kriteriene er at forretningsideen skal;

• Gi svar på hvem kunden er
  • Gi svar på hvilke kundebehov/-problem som løses
  • Ha unike konkurransefortrinn
  • Være lett å forstå og enkel å kommunisere
  • Ha potensiale for god lønnsomhet

I tillegg har jeg sagt ja til å være mentor for en av ungdomsbedriftene. Det blir jo også en erfaring!

Torsdag hadde vi et lunsjseminar i samarbeid med EY, på Hotel Kong Carl. En fin gjeng var samlet og temaet denne gang var daglig leder sitt ansvar og rolle overfor et styre. Vi avsluttet med en enkel lunsj og litt sosialt. Dersom du ikke kjenner så mange andre medlemmer enda, så anbefaler jeg disse møtene; der er det enkelt å komme i kontakt med andre!

Fredag hadde NHO en innspills-konferanse; Temaet for årskonferansen til NHO i 2015 er effektive bo- og arbeidsmarkeder. Så innleggene på konferansen dreide seg om nettopp dette, hvordan skal vi bo, leve og jobbe i fremtiden?

Jeg var så heldig at jeg fikk avslutte forrige uke i næringslivsmagasinet til Sandefjords Blad. Klikk på linken HER  hvis du har lyst til å lese artikkelen.

Ha en god arbeidsuke!

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Tilbud på trykktesting fra Termoenergi

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Norway Power Yoga AS