• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 43 2014

Vi fikk gode tilbakemeldinger på vårt frokostmøte sist onsdag.

170 var påmeldte til dette møtet, og med så mange deltakere kreves det alltid litt forberedelser fra min side (både til tross for at vi begynner å få en del erfaring OG at det går på skinner på møtestedene våre, 170 er mange mennesker til frokost). Øystein Dørum er allerede booket inn rundt samme tid neste år.

Av andre «høydepunkter» fra min siste uke, vil jeg nevne (som tidligere nevnt her i næringsbloggen) styremøtet i SNF på tirsdag, med worshop hvor temaet var næringsforeningen og videre strategi; hvor vi ønsker å være både ett år og fire år frem i tid. Vi har fått en del konkrete «actions» på blokka, som du med høy sannsynlighet vil få høre om i løpet av nær fremtid.

Videre deltok jeg torsdag på Tønsberg Næringsforening sin årlige konferanse, Quo Vadis (Quo Vadis = hvor går vi hen). I år hadde de verdier som tema for sin konferanse, og blant foredragsholderne var Eva Joly. En fantastisk dame, som holdt et gnistrende foredrag om «jakten på korrupsjon og skjulte verdier».

Nå jobbes det på spreng her i gården, for at TORPKONFERANSEN 2014 skal bli en suksess, og jeg håper at du har tenkt til å delta!

Ha en god arbeidsuke.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Ecofleet gir deg 30% på elektroniske kjørebøker og sporing

Gran Canaria Ferieboliger AS