• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Marits næringsblogg uke 42 2014

Vi går spennende tider i møte…

Torsdag 25. september ble prosjektet «Grenseløse muligheter» presentert for Bystyret i Sandefjord, av Helene BA (styreleder i SNF). Hensikten med prosjektet, er å trekke flere flinke folk til byen vår og legge til rette for mer næringsetablering.

Vi har nå fått kommunen med på laget, og er svært glade for at de har gitt klarsignal til å starte opp. Prosjektet skal gå over 3 år og er et spleiselag mellom kommunen og næringslivet.

Selv om det er Sandefjord Næringsforum (SHIF, SBV, SNF og kommunen) som eier prosjektet «Grenseløse muligheter», har vi i næringsforeningen påtatt oss prosjektledelsen av det hele. Vi går derfor svært spennende tider i møte, når vi nå må finne ressurser og et enda mer konkret innhold. Dette vil bli diskutert i ukens styremøte i SNF, i tillegg vil det på agendaen være både videre strategi og veivalg for SNF.

Kanskje et av mine viktigste og mest spennende styremøter – jeg gleder meg!

PS! Dersom du ønsker å lese mer om «Grenseløse muligheter» kan du klikke HER, eller send en mail dersom du ønsker hele dokumentet tilsendt på mail.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

K2 Kompetanse AS

Landstryker`n reiser