• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 4 - 2015

Full fart sist uke!

Andebu Sparebank inviterte til en næringslivskveld på tirsdag i sine flotte, nyoppussede lokaler i Andebu.En kveld med interessante og lærerike foredrag, av blant annet Johan Kaggestad og sjefsøkonom i Eika gruppen, Jan Andreassen. Kvelden ble rundet av med at varaordfører delte ut årets næringspris til Svein Berg, i Andebu Sport og Farge.

Tirsdag hadde styret i SNF styremøte. Styremedlemmene fikk hilse på Henrik, og strategi- og handlingsplanen for 2015 ble vedtatt. I tillegg hadde en ansatt i Oslo Chamber of Commerce et interessant innlegg om INN (international network of Norway).

På vårt eget frokostmøte torsdag, brukte jeg litt tid på å fortelle hva SNF skal jobbe med i 2015. Etter frokostmøtet deltok jeg på Fylkeskommunens Partnerskapskonferanse på Quality Hotell i Tønsberg, hvor temaet var Grønn vekst. Det var mange gode foredrag, og tid til dialog på bordene mellom øktene. Et viktig og interessant tema, hvor vi lærte mye om hva dette kan bety for eksempel for verdiskaping, ny teknologi og flere arbeidsplasser.

Nå har vi endelig fått bekreftet at Henrik vil ha sin første arbeidsdag mandag 23. februar – det ser jeg frem til, her er det nok å gjøre!

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

VIEW Frilans AS

e2 = energy 2 everybody!