• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Marits næringsblogg uke 4 - 2015

Full fart sist uke!

Andebu Sparebank inviterte til en næringslivskveld på tirsdag i sine flotte, nyoppussede lokaler i Andebu.En kveld med interessante og lærerike foredrag, av blant annet Johan Kaggestad og sjefsøkonom i Eika gruppen, Jan Andreassen. Kvelden ble rundet av med at varaordfører delte ut årets næringspris til Svein Berg, i Andebu Sport og Farge.

Tirsdag hadde styret i SNF styremøte. Styremedlemmene fikk hilse på Henrik, og strategi- og handlingsplanen for 2015 ble vedtatt. I tillegg hadde en ansatt i Oslo Chamber of Commerce et interessant innlegg om INN (international network of Norway).

På vårt eget frokostmøte torsdag, brukte jeg litt tid på å fortelle hva SNF skal jobbe med i 2015. Etter frokostmøtet deltok jeg på Fylkeskommunens Partnerskapskonferanse på Quality Hotell i Tønsberg, hvor temaet var Grønn vekst. Det var mange gode foredrag, og tid til dialog på bordene mellom øktene. Et viktig og interessant tema, hvor vi lærte mye om hva dette kan bety for eksempel for verdiskaping, ny teknologi og flere arbeidsplasser.

Nå har vi endelig fått bekreftet at Henrik vil ha sin første arbeidsdag mandag 23. februar – det ser jeg frem til, her er det nok å gjøre!

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Medlemstilbud på forsikringsløsning

Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke