• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 39 2014

«Enestående, lun og kunnskapsrik»

Disse tre ordene brukte et av våre medlemmer på å beskrive Clark Judge, som var en av foredragsholderne på vårt frokostmøte sist tirsdag. Dette storfine og interessante besøket, fikk vi takket være Sandefjordsmannen Kjell Terje Ringdal. Ringdal selv holdt også et glimrende foredrag om kommunikasjon og retorikk – morsomt og inspirerende! Tiden gikk altfor fort, men jeg tror nok alle lærte noe nytt denne fine morgenen.

Utover den fine opplevelsen på frokostmøtet, vil jeg nevne styremøtet i næringsforeningen, med en gjennomgang av både nye og gamle saker.

NAV inviterte til et møte for markedsforum i prosjektet «Unge under 30». Vi gikk i gjennom både status på de mange og ulike prosjektene mot næringslivet, og hadde samtidig en gjennomgang av fremdriften i denne gruppen.

Torsdag inviterte Høgskolen Buskerud og Vestfold (HBV) hele næringslivet i Vestfold til en næringslivskonferanse på Høgskolen. Det var både forsknings- og karrieredager på skolen, og en kjempefin anledning til å knytte bedrifter i Vestfold tettere til skolen. Samarbeidet mellom næringslivet og HVB er viktig, slik at vi vet hva som skjer hos dem – og vise versa.

Ønsker alle en fin uke i høstværet!

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Det Gamle Røgeri AS

Bedriftidretten i Vestfold